تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد به نمایندگی از قطب والیبال کشور به تازگی از رضا ابراهیمی به عنوان سرمربی دعوت به همکاری کرده است.

رضا ابراهیمی، سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رسیدن به شرایط ایده آل و مطلوب نیاز به تمرین در زمانی بیشتر دارد تیم گنبد در حال حاضر نیاز به آرایش تیمی و هماهنگی در اجرای تاکتیک ها دارد.

وی تصریح کرد: قبول سرمربیگری تیم والیبال گنبد در شرایطی که مردم این شهر نسبت به والیبال و اصول فنی آن آگاهی دقیق و کامل دارند، کار بسیار سختی است اما پذیرفتن در رسیدن به نتیجه مسرت بخش است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان این تیم و مسئولان باشگاه به کار من اعتماد دارند، در حال حاضر هم رابطه میان من و دیگر مربیان استانی بسیار خوب است و در گنبد برای هدایت تیم مشکلی ندارم.

سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در خصوص اهداف باشگاه از  حضور در مسابقات لیگ برتر امسال اظهار داشت: خوشبختانه نگاه مسئولان باشگاه به چگونگی  حضور در مسابقات لیگ برتر امسال حرفه ای است، آن ها به این موضوع که نتوانسته اند پیش از شروع مسابقات فرصت مناسبی برای تمرین و حتی جذب نیرو داشته باشند، مطلع هستند به همین دلیل توقع کسب مقام و قرار گرفتن در جایگاه برتر جدول رده بندی را از ما ندارند، اما حفظ سهمیه لیگ برتری برای حضور قدرتمند در مسابقات سال آینده جزو اهداف اصلی این مجموعه محسوب می شود.

وی گفت: خوشبختانه این تیم از نظر فنی شرایط رو به رشدی دارد، بازیکنان به دلیل داشتن اعتقاد و اعتماد به کار ما تمرینات فشرده و سنگین را به خوبی دنبال می کنند، به طور قطع در تعطیلات نیم فصل شرایط خوبی برای انجام تمرینات آماده سازی دقیق و فشرده ای وجود خواهد داشت، به طور کلی والیبال ورزشی نیست که بتوان آن را در طول مدت زمان کوتاه برای بازیکنان تبیین کرد و حداقل برای رسیدن به اهداف نیاز به شش ماه تمرین و تلاش دارد.

وی گفت: در حال حاضر به دلیل کسب نه باخت متوالی در طول لیگ تیم از نظر شرایط روحی و روانی در وضعیت نامطلوبی به سر می برد، رفع این مشکلات نیاز به گذر زمان و تمرین با اهداف ویژه و خاص دارد، نتایج نیز منوط به عملکرد بازیکنان در پست های تخصصی خود دارد./آق
برچسب ها: بازرگانی ، جایگاه ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار