سرمربی تیم گاز تهران گفت :امیدوارم از سال آینده رقابتهای لیگ برتر تنیس بصورت نیمه متمرکز برگزار شود تا تنیسورها بصورت مداوم در مسابقات حضور داشته باشند.

سعید احمدوند سرمربی تیم گاز تهران در گفتگو با سایت فدراسیون تنیس گفت :دور برگشت یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از فردا ۱۲ آذرماه به میزبانی اصفهان آغاز می شود و خوشبختانه تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

وی در خصوص شرایط جوی اصفهان برای برگزاری دور برگشت این رقابتها گفت در حال حاضر شرایط برای تمام تیم ها یکسان است و با توجه به این که بازیکنان به صورت حرفه ای کار می کنند به همین دلیل هیچ عذر و بهانه ای قابل قبول نیست .

احمدوند افزود امسال نحوه برگزاری رقابتهای لیگ برتر با سال های گذشته متفاوت است به طوری که دور رفت به مدت یک هفته برگزار شد و قرار است دور برگشت نیز به همین منوال برگزار گردد که البته به اعتقاد من برگزاری لیگ به صورت مداوم می توانند کمک بیشتری به  تجربه بازیکنان و آماده سازی آنها نماید.

وی تصریح کرد با توجه به اینکه تنیسورها در طول سال در مسابقات زیادی حضور پیدا نمی کنند به همین دلیل رقابتهای لیگ برتر فرصت خوبی است تا آنها خود را محک بزنند و به اعتقاد من بهتر است مسابقات طبق روال گذشته برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد برخی از تیم ها برای حضور قدرتمند در این مسابقات اقدام به جذب بازیکنان خارجی  میکنند که حضور آنها می تواند کمک بزرگی به افزایش تجربه بازیکنان ایرانی کند به همین دلیل در صورتی که این رقابتها همچون گذشته به صورت نیمه متمرکز برگزار شود کمک بیشتری به تیم ها می کند. /با
برچسب ها: تنیس ، تیم ها ، گاز تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار