رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بازدید از مناطق زلزله زده اهر توجه ویژه به مناطق زلزله زده را ضروری برشمرد و بر تلاش مضاعف دراین زمینه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی دراین بازدید تلاش های انجام شده از سوی دولت و دست اندرکاران امرساخت و ساز را بسیار قابل توجه عنوان کرد و از تلاش های انجام شده دراین زمینه قدردانی کرد.

ارسلان فتحی پور، گفت: توجه به مناطق زلزله زده یک وظیفه عمومی برای تمامی دستگاه های اجرایی، خدماتی، عمومی است و همه باید در جهت حل مشکلات مناطق زلزله زده تا آخرین لحظه تلاش کنیم.

نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین از آمادگی مجلس برای هرگونه کمک به دولت برای حل مشکلات مناطق زلزله زده خبر داد و افزود: در اعتبارات بودجه سال 92 نیز تلاش داریم تا با کمک نمایندگان مجلس ردیف بودجه ویژه ای را برای مناطق زلزله زده در نظر بگیریم تا مشکلات اهالی متدین و ولایتمدار منطقه ارسباران که همیشه و در طول تاریخ و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی منشاء خدمات ارزنده برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده مرتفع گردد.

این نماینده مجلس گفت: نمایندگان مردم شریف ارسباران همیشه در کنار مردم بوده و با همکاری دولت و مجلس تلاش خواهد شد مشکلات مناطق زلزله زده یکی پس از دیگری مرتفع شود.

وی، دراین بازدید هم از تلاشهای ویژه سپاه و بسیج که بصورت شبانه روزی در مناطق زلزله زده در ساخت اماکن مسکونی و دامی و کمک رسانی به مناطق زلزله زده نقش مؤثر داشتند قدردانی کرد و افزود: سپاه و بسیج به عنوان نهاد برخواسته از بطن انقلاب و به عنوان یک نهاد مردمی همیشه و همه جا در خدمت نظام و انقلاب بوده اند و هر مأموریتی که به این نهاد مردمی واگذار شده سربلند بیرون آمده اند و کارنامه موفق این نهاد در امر بازسازی مناطق زلزله زده و ساخت دو هزار واحد مسکونی و 7 هزار واحد دامی دلیلی براین امر است./س

برچسب ها: مجلس ، اختصاص ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.