عضو سابق اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان با بيان اينکه غرب آزادي بيان را تنها در راستاي تحقق اهداف خود مي‌داند، گفت: شبکه العالم واقعيات سوريه را بيان مي‌کند و همين امر باعث شده تا آمريکا و غرب تحمل شنيدن واقعيت را نداشته باشند و دست به اقدامات تروريستي بزنند.

جواد نوري در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به هدف غرب از حملات تروريستي به شبكه خبري العالم و پرس تي وي اظهارداشت: غرب و آمريكا به دليل انحصار خبري و ارايه سرمايه گذاري‌هاي سنگين، نمي‌پذيرند كه كشوري اسلامي بصورت مستقل رسانه‌اي خبري را در اختيار داشته باشد.

وي با اشاره به شرايط فعلي در سوريه ادامه داد: غرب با توجه به بحران‌هاي حاكم در دولت سوريه، با انفجارهاي شديد در دفاتر خبري العالم وپرس تي وي قصد دارد تا آشوب را در ميان ملت و دولت سوريه دو چندان كند.

اين فعال دانشجويي در ادامه افزود: غرب نمي‌تواند بپذيرد كه رسانه‌اي از طرف جبهه مقاومت اسلامي در حال فعاليت بوده كه توانايي در هم شكستن فضاي رسانه‌اي غرب و آمريكارا داشته باشد.

نوري با بيان اينكه غرب براي ضربه زدن به كشورهاي اسلامي مستقيم وارد عمل نمي‌شود گفت: آمريكا از طريق يكسري افراد فريب خورده مانند (سلفي‌ها و تندروها) كه صرفا افراد ظاهر بيني هستند وارد عمل مي‌شود كه از سوي غرب  و  سرمايه داران حمايت مي شوند.

اين عضو سابق اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان با اشاره به ادعاي غرب مبني بر آزادي بيان خاطر نشان كرد: غرب آزادي بيان را تنها در راستاي تحقق اظهارات خود مي‌داند و تحمل سخناني برخلاف عقايد خود را ندارد لذا شبكه العالم واقعيات سوريه را بيان و به همين دليل متحمل حملات تروريستي مي‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نوری ، جامعه ، العالم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار