سرپرست دفتر طرح و برنامه و بودجه سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: ساختار سازمانی و نمودار جدید تشکیلاتی سازمان قضایی نیروهای مسلح به تصویب رئیس قوه قضاییه رسید.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران،  غلام عباس ترکی سرپرست دفتر طرح و برنامه و بودجه سازمان قضایی نیروهای مسلح با اعلام این خبر، اظهار داشت: در این ساختار تشکیلاتی سه حوزه معاونت و چهار دفتر مستقل زیر نظر مستقیم ریاست پیش بینی شده است.

وی یکی از مهم‌ترین تغییرات در ساختار سازمانی را منفک شدن سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران از سازمان مرکزی عنوان کرد.

 سرپرست دفتر طرح و برنامه و بودجه سازمان قضایی نیروهای مسلح، در باره دیگر تغییرات انجام شده به ایجاد دفتر مستقل فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات اشاره کرد و افزود: یکی از ضوابط و شاخص‌های سازماندهی و طراحی تشکیلات بر اساس آئین نامه مصوب هیئت وزیران استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در امور اداری می‌باشد که برای تحقق این مهم، دفتر مستقلی زیر نظر مستقیم ریاست سازمان تشکیل و وظایف مربوط به فن‌آوری اطلاعات از دفتر طرح و برنامه به این دفتر منتقل شده است.

ترکی از ایجاد اداره کل رسیدگی به شکایات در معاونت نظارت و بازرسی در ساختار جدید سازمان خبر داد و افزود: تغییر عنوان اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات به اداره کل بازرسی و ارزیابی و انتقال وظایف مربوط به ارزشیابی کارکنان از اداره کل کارگزینی به اداره کل بازرسی و ارزیابی، تغییراتی بوده که در معاونت نظارت و بازرسی صورت گرفته است.

براساس اين گزارش به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح؛ سرپرست دفتر طرح و برنامه و بودجه سازمان قضایی نیروهای مسلح همچنین به تغییر عنوان اداره کل کارگزینی و رفاه به اداره کل امور اداری اشاره کرد.

سایر تغییرات صورت گرفته در ساختار و نمودار تشکیلاتی جدید سازمان، بنا به گفته ترکی عبارت است از:

- تغییر عنوان اداره کل امور مالی به عنوان اداره کل امور مالی و ذی‌حسابی.

- انتقال وظایف مربوط به رفاه کارکنان از اداره کل کارگزینی به اداره کل پشتیبانی و تغییر عنوان اداره کل پشتیبانی به اداره کل پشتیبانی و رفاه.

- تغییر عنوان دفتر حفاظت به دفتر حفاظت و اطلاعات.

- تغییر عنوان دفتر پیگیری و تحقیقات ویژه به دفتر تحقیقات ویژه.

- تغییر عنوان معاونت قضایی به معاونت قضایی و حقوقی.

- تغییر عنوان اداره کل آموزش و امور فرهنگی به دفتر آموزش و پژوهش.

 انتهاي پيام/

برچسب ها: سازمان ، قضایی ، مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار