با توجه به تاخیرهای صورت گرفته در خصوص واگذاری مسکن مهر به دانشجویان امیدواریم تا 2 یا 3 هفته آینده این واگذاری صورت گیرد.

غلامرضا خواجه سروی، معاون فرهنگی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: وضعیت مسکن مهر دانشجویی که حدود 21 هزار نفر در این مسکن ثبت نام کرده اند به زودی طی 2 یا 3 هفته دیگر به این دانشجویان واگذار می شود.

وی افزود: این مسکن مهر دانشجویی برای دانشجویانی که در مقطع دکتری و متاهل و صاحب فرزند هستند اعطا می شود که البته تاکنون تاخیرهايی در خصوص واگذاری این مسکن به دانشجویان صورت گرفته است.

خواجه سروی در خصوص تاخیرهايي كه برای واگذاری مسکن مهر به دانشجویان صورت گرفته است اظهار داشت: این تاخیرها در مرحله اول از جانب وزارت علوم صورت گرفته چرا که زمان ارسال نامه ها به وزارت مسکن طول کشید و بعد از این مورد هم به دلیل وجود مشکلاتی که برای مسئول وزارت مسکن رخ داد این امر واگذاری مساکن به دانشجویان زمان طولانی را طلب کرد چنانچه انشاالله تا 2 یا 3 هفته آینده این مسکن به دانشجویان واگذار می شود./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۸
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۲:۰۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
سلام
از کلیه خبرگزاری ها و پایگاههای خبری تقاضا داریم نسبت به پیگیری وضعیت اجرای واگذاری مسکن مهر دانشجویی اقدامی انجام بدهند
هفته دوم اسفند ماه هم شروع شد و هنوز هیچ خبری نیست
خواهش میکنم پیگیری بکنید ما دانشجوها که کاری نمیتونیم انجام بدیم
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
omid
۱۴:۳۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۱
یعنی بعد از 1 سال انتظار مسکن مهر دانشجویی فقط به دانشجویان دکترا صاحب فرزند تعلق می گیره؟ یکی که دانشجو دکترا یا ارشد باشه و بچه نداشته باشه باید بره تو چادر بخوابه؟
آخرین اخبار