داريوش ارجمند با بيان اين كه سریال « يه تيكه زمين » در شبکه خانواده و زندگی نمایش داده می شود گفت: امیدوارم مردم با انصاف و لطف به آن نگاه کنند و از آن بهره ببرند چرا که با این نیت ساخته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه دو داریوش ارجمند بازیگر نقش حاج حیدر گفت: سعي كرديم حرف‌هايي كه لازم است را  بزنيم، نمي خواستيم معلم اخلاق شويم قصدمان اين است كه اين گفته‌ها تلنگري براي بهبود شرايط  باشند.
بازيگر سینما و تلویزیون افزود: براي تاثير گذاشتن بر روي مخاطب بايد حرف نو و انديشه نو داشت؛ كليشه، نصيحت و پند تكراري مخاطب را فراري مي‌دهد و تاثير گذار هم نيست؛ در اين سريال مثل هر كار هنري ديگري شعور پنهاني وجود دارد كه گاهي صورت شعاري پيدا مي ‌كند.
اين بازيگر درباره نقش حاج حيدر گفت: حاج حيدر مردي سنتي و پرهيزكار است كه حلال و حرام سرش مي‌شود؛‌ اين نانوا كه اهل تكيه است، تلاش مي‌كند فرزندانش را خوب تربيت ‌كند اما بعدها به واسطه پسرانش مشكلاتي در زندگي اش پديدار مي شود كه حاج حيدر را نيز به دردسر مي‌اندازد.  
او افزود: به نظر من حاج حيدر در يه تيكه زمين شخصيت پردازي بسيار خوبي دارد. او از تبار مرداني است كه روزي سرمايه اين سرزمين بودند و حالا با تغيير ارزش‌ها زندگيشان دستخوش تحولاتي شده است.  
اين بازيگر تصريح كرد: اين سريال در واقع تلنگري به بزرگ ترهاست، قصد پند دادن نداريم اما مي‌خواهيم در حد توانمان يادآوري كنيم كه نسبت به مسائل تربيتي فرزندانشان هشيار باشند و همه مسوليت را بر عهده مدرسه، دانشگاه و جامعه نياندازند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار