اعضای گروهک تروریستی پژاک که در مرزهای غربی کشور از کول‌بران کُرد اخاذی و باجگیری می‌کنند، در پی مقاومت دو تن از کول‌بران اقدام به قتل آنها نمودند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از مؤسسه راهبردی دیده‌بان، کارگران مرزی حمل‌کننده بار که در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه به کول‌بر معروفند، از سوی اعضای گروهک تروریستی پژاک و تحت عنوان دریافت گمرکی مورد آزار، اذیت، اخاذی و باج‌گیری قرار می‌گیرند.

روز سه‌شنبه گذشته دو تن از کول‌بران کرد در شهر اشنویه واقع در آذربایجان غربی که حاضر به تمکین خواسته‌ها و اخاذی تروریست‌های پژاک نبودند به ضرب گلوله کشته شدند.

برپایه این خبر یکی از کشته‌ها به نام «عبدالله چمن رسول ره ش» از روستای «سپیدار» از توابع سردشت بود و هویت فرد دیگر هنوز نامشخص نمی‌باشد.

این در حالی است که سایت‌های وابسته به گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب از قبیل دموکرات و پژاک اعلام کرده بودند که این افراد توسط این گروهک‌های تروریستی کشته نشده‌اند.

گروهک تروریستی پژاک به شیوه‌ای فریبکارانه ادعای حمایت از حقوق مردم کرد را دارد، اما در عمل نشان داده که برای دستیابی به اهداف نامشروع و تروریستی خود به هر ابزار و اقدامی متوسل می شود و برای جان و مال و نوامیس مردم کُرد هیچ ارزشی قائل نیست.

انتهای پیام/

پ2

برچسب ها: پژاک ، تروریست ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار