رئیس فدراسیون زورخانه ای گفت: دسیسه های فدراسیون بین المللی زورخانه ای کماکان ادامه دارد و با پول به جنگ ما آمده اند.

علیرضا صفار زاده رئیس فدراسیون زورخانه ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تأکید کرد: فدراسیون بین المللی زورخانه ای دسیسه ای به راه انداخته است از جمله پیامک های که به فدراسیون داخلی هیئت ها استان ها و ورزشکاران می فرستد که ضرب زنگ را جمع آوری کنند و یا پیامک می زنند که باید امتیاز دهی فدراسیون ملی 80 میلیون تومان دریافت می کند ولی باید در جواب این افراد تأکید کنم که آئین نامه رتبه بندی به این موضوعات پرداخته است و هیچ فردی نمی تواند در این قانون ها دخل و تصرف کند و 80 میلیون تومان 80 هزار تومان است.

وی ادامه داد: آئین نامه سال های زیادی است که به اجرا در می آید و مباحث این آئین نامه مرتفع شده است و پیامک های فدراسیون بین المللی زورخانه ای بدون فکر و اطلاع بوده است که جلوی این اکاذیب را گرفته ایم.

رئیس فدراسیون زورخانه ای در مورد دسیسه هایی که فدراسیون جهانی زورخانه ای افزود: فدراسیون جهانی زورخانه ای که خود را فدراسیون بین المللی و مرجع می داند دعوای ناجوانمردانه ای به راه انداخته است و با پول به هرکاری دست می زند برعکس آنها ما پول نداریم که جواب کارهای آنها را بدهیم و در ضمن آن قدر مشغله در فدراسیون است که با آنها مقابله نمی کنیم.

وی ادامه داد: اگر فدراسیون بین المللی است چرا در تهران دفتر دارند و به چه حقی کارهای غیر قانونی انجام می دهند این فدراسیون از سرتا پا غلط و نادرست هستند این فدراسیون با اطلاح بین المللی با نقشه های خود کار فدراسیون ملی زورخانه ای را به هم ریخته است از این روز از آنها شکایت می کنیم.

صفارزاده اضافه کرد: جنگ فدراسیون بین المللی با فدراسیون ملی طولانی شده است. آنها 6 سال با ما دعوا دارند ولی نمی خواهند به این دعواي ناجوانمردانه خاتمه بدهند. باید این بی قانونی از سوی فدراسیون بین المللی توسط مرجعی رسیدگی شود تا عملکرد فدراسیون ملی را زیر سوال نبرند باید جلوی آنها را گرفت.

وی در مورد برگزاری جلسه بین فدراسیون ملی و بین المللی ورزش زورخانه ای گفت: فدراسیون ملی و بین المللی بایکدیگر جلسه داشتند و در حضور سازمان بازرسی کل کشور و قوه قضائیه، دو طرف به توافق رسیده اند و به صورت کتبی این توافق نامه امضا شده است فدراسیون زورخانه ای بین المللی در گذشته و هم اکنون طبق تعهد های خود عمل نمی کند.

رئیس فدراسیون ملی زورخانه ای ادامه داد: 4 ساعت جلسه با مسئولان وزارت ورزش از جمله حمید سجادی و قاسمی داشتیم ولی باز هم آنها به عهد خود وفادار نیستند.

صفار زاده خاطر نشان کرد: فدراسیو بین المللی زورخانه ای پول دارد و هر کاری که از دستش بر می آید انجام می دهد و به آنها پیشنهاد می دهم که اگر بر حق هستند کنفرانس خبری را با حضور تمام اصحاب رسانه برگزار کنند تا حق به حق دار برسد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار