مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي خوزستان گفت: آيين گشايش دومين نمايشگاه فناوري‌هاي نوين، صنايع حفاظتي، امنيتي، ايمني و آتش‌‌نشاني و همچنين نمايشگاه الكامپ خوزستان روز شنبه در اهواز برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ رحيم جليلي اظهار كرد:‌ اين دو نمايشگاه از شنبه 11 آذرماه در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي اهواز آغاز به كار مي‌كنند و تا 14 آذرماه ادامه دارند.

وي ادامه داد: سال گذشته نمايشگاه فناوري‌هاي نوين براي نخستين بار در كشور به ميزباني استان خوزستان به صورت يك نمايشگاه مستقل برگزار شد و امسال نيز براي دومين بار اين نمايشگاه به صورت تخصصي در اهواز برپا مي‌شود. سال‌هاي گذشته محصولات اين نمايشگاه‌ تعدادي غرفه‌ را در اختيار مي‌گرفت و به همراه نمايشگاه‌هاي ديگر برگزار مي‌شد.

مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي خوزستان بيان كرد: تبادل دانش فني و تجربي، تقويت شبكه‌هاي زيربنايي، اطلاع‌رساني از روي داده‌ها، اخبار و وقايع صنعت ايمني و حفاظتي، انتقال فناوري و حفاظت از واحدهاي توليدي متوسط و كوچك به موازات توسعه هدف‌مند پايدار، ايجاد رقابت سالم در ميان شركت كنندگان و توليد كنندگان در جهت ارتقا سطح كيفيت و ارايه خدمات مطلوب‌تر، برقراري ارتباط مستقيم بين توليد كننده و نمايندگان محصولات و بهره‌برداران و همچنين فرهنگ‌سازي در رابطه با دوربين‌هاي مدار بسته و سيستم‌هاي حفاظتي از جمله اهداف برگزاري نمايشگاه است.

جليلي افزود: علاقه‌مندان مي‌توانند از ساعت 10 صبح تا 19 براي بازديد از دومين نمايشگاه فناوري‌هاي نوين، صنايع حفاظتي، امنيتي و ايمني و آتش نشاني و نمايشگاه الكامپ مراجعه كنند./ع

 


برچسب ها: گشایش ، فناوری ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.