در ماه محرم با هدف مقابله به روند افسار گسیخته و منکراتی سازمان سینمایی تحصن را آغاز و بنابر وصیت نامه امام رحمت الله وزارت ارشاد را مسئول اتفاقات می دانيم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، یکی از اعضای انصار حزب الله در بهارستان در مقابل وزارت ارشاد با به اشاره به وصیت نامه امام خمینی(ره) گفت: امام در وصیت نامه شان می فرماید وصیت من برای ریاست جمهوری وشورای نگهبان در هر زمانی تاثیر گذار است که دستگاه های خبری و مطبوعات نسبت به فساد جامعه معترض باشند و باید بدانیم آزادی به آن شکل قبلی که موجب فساد جامعه شده تبلیغات و جلوگیری از آن واجب است. آزادی هايی که برخلاف کشور اسلامی است، باید به طور قاطع جلوگیری شود، همه نسبت به این موضوع مسئولند جوانان و دستگاه های مسئول باید به مسئولان رجوع کنند اگر مسئولان کوتاهی کردند خودمکلف به جلوگیری از این اتفاقات هستند.

بیانیه انصار حزب الله در تحسن به فیلم "من مادر هستم" به شرح زیر است: درماه متبارک محرم با هدف مقابله به روند افسار گسیخته و منکراتی سازمان سینمایی تحصن را آغاز و بنابر وصیت نامه امام رحمت الله وزارت ارشاد را مسئول اتفاقات می داند.

در این اعتراض به این فیلم موهن و مبتذل شعار انصار حزب الله این است این سینما مبلغ فساد است، تعطیلی آن بر ما ثواب است، کو غیرت؟ کو عفت؟ مسئولین فرهنگی خجالت خجالت، وزارت ارشاد خجالت خجالت، در مقابل نیز جامعه صنفی تهیه کنندگان شعارهایی از جمله سینما ازت حمایت می کنیم، استقلال آزادی سینمای قانونی، وزیر ارشاد حمایت، حمایت را سر می دهند.
انصار حزب الله نیز به این نکته تاکید داشته اند که فیلم های فارسی وان از فیلم های ساخته شده در ایران صد درجه بهتر است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.