رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال گفت: در سومین ماه پاییز به دنبال بارش شدید برف، برف روبی در محور خلخال پونل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / فردین مولایی از آغاز کار برف روبی محور خلخال – پونل توسط راهداران خبر داد و افزود: از صبح امروز برف روبی در این محور از انتهای روستای مجره تا انتهای حوزه استحفاظی خلخال در جاده خلخال پونل آغاز شده است.

وی گفت: به دلیل باد شدید در این محور و همراه شدن آن با برف هفته گذشته و ریزش بهمن در چندین نقطه که باعث اختلاف در تردد هموطنان و مسافران در این جاده شد با تلاش راهداران اداره راه وشهرسازی خلخال مستقر در گردنه شهید غنیمت اسدی گردنه الماس این محور از حیث بهمن پاکسازی شد و تردد در آن برقرار گشت.

رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال به رانندگان و مسافرانی که قصد عبور از محور های کوهستانی و صعب العبور را دارند توصیه کرد تا ضمن رعایت احتیاط با راهداران تعامل داشته باشند.

مولایی افزود: هم اکنون تمامی محور های ارتباطی شهرستان خلخال به استان گیلان در محور خلخال پونل و خلخال اسالم باز است و  تردد در آنها جریان دارد.

وی از آمادگی کامل اکیپ های راهداری در گردنه الماس و سایر محور های حادثه خیر شهرستان خلخال خبر داد و متذکر شد: با شروع اولین بارش برف در منطقه اکیپ ها در موقعیت های تعیین شده مستقر و به انجام خدمت رسانی به مردم و مسافران مشغول هستند.

لازم به ذکر است که جاده خلخال پونل به علت نداشتن بهمن گیر و دارا بودن چندین نقاط برفگیر و حادثه خیز نیازمند نگاه ویژه مسئولان استانی در حوزه راه و شهرسازی می باشد که با اختصاص اعتبارت ویژه این محور را برای مسافران ایمن نمایند/ب.

برچسب ها: اردبیل ، برف ، روبی ، محور ، خلخال ، پونل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.