کتابخانه فرهنگسرای فردوس در نشست‌ «بلور قلم » مجموعه داستان « از اول دو سانتی کج بود » نوشته فرید حسینیان تهرانی را روزسه شنبه 14 آذر ساعت16 مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، مجموعه داستان « از اول دو سانتی کج بود » شامل مجموعه داستان هاي كوتاه با عنوان «خودخوري»، «بهانه اي براي جاودانگي»، «از اوّل دوسانتي كج بود»، «چشمك»، «اون پرنده بداقبال بود كه گير تو افتاد»، «اولين شب آرامش» و «تجربّه بوهاي نادر»بوده که به قلم فرید حسینیان در آمده است.
داستان «از اوّل دو سانتي كج بود» ماجرای  دانشجوي دكترایی است، همسري به نام «باران» دارد كه روانشناس است. مرد قبل از «باران» و نيز بعد از ازدواج با او، با هيچ زني رابطه نداشته است و همچنان نسبت به «باران» وفادار است. در يك روز باراني، او در بزرگراهي درگير ترافيك مي شود و ....
مجموعه داستان « از اول دو سانتی کج بود »شامل هفت داستان کوتاه است که در122 صفحه از سوی انتشارات نیستان منتشر شده است.
این گزارش می افزاید این نشست روزسه شنبه 14 آذر ساعت 16 با حضور نویسنده، محمد رضا گودرزی و مجتبی گلستانی (منتقدین) در کتابخانه فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان جهت شرکت در برنامه «بلور قلم» می‌توانند به کتابخانه فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه بلوار فردوس بعد از چهارراه مخابرات مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44081043 تماس بگیرند./ي2
برچسب ها: بلور قلم ، داستان ، نقد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار