در پی برگزاری سوپرلیگ کاراته بانوان: تیم دانشگاه آزاد با 27 امتیاز در صدر جدول ماندگار شد و تیم علمدار با ناکامی در جایگاهش نشست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در پی برگزاری هفته نخست از دور برگشت سوپرلیگ کاراته بانوان، یادواره شهید نسرین افضل 7 تیم حاضر در جدول رقابت ها به مصاف یکدیگر رفتند که طی آن دانشگاه آزاد با 27 امتیاز برنده این هفته شد دانشگاه آزاد توانست 29 بر 0 تیم نگین نما را شکست دهد سپس در دور دوم به مصاف نخست از دور اول را با پیروزی خود به پایان برساند.

اما دومین تیم مدعی یعنی علمدار کربلا 18 بر 10 تیم حريف را مغلوب کرد و سپس در دور دوم به دیدار کات شاهرود رفت که آن تیم را هم 22 بر 10 مجبور به شکست کرد در مجموع امتیازات سه تیم برتر سوپرلیگ به ترتیب زیر اعلام شد.

دانشگاه آزاد با 9 مسابقه 27 امتیاز به دست آورد و همچنان صدرنشین جدول شد.

تیم علمدار کربلا با 8 بازی و کسب 21 امتیاز تیم دوم جدول رقابت ها باقی ماند و در پایان تیم فولاد مبارکه سپاهان با 9 بازی و کسب 18 امتیاز مقام سوم جدول رقابت ها را تصاحب کرد در لیگ برتر که در دو گروه 5 تیمی پیگری شد تیم علمدار کربلا با کسب 5 پیروزی از 6 مبارزه خود با وجود بافتی که در این هفته مقابل تیم آذربایجان شرقی داشت همچنان با 15 امتیاز صدرنشین باقی ماند تیم هیئت کاراته آذربایجان شرقی با همین تعداد امتیاز و تفاضل برد کمتر در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم دلفین سیاه با 9 امتیاز مکان سوم جدول رقابت ها را از آن خود کرد.

در گروه دوم هم تیم مقاومت بسیج با 21 امتیاز در مکان نخست ایستاد، مناطق نفت خیز جنوب با 15 امتیاز در ایستگاه دوم قرار گرفت./آق

برچسب ها: سوپرلیگ ، بانوان ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار