مقررات وظيفه عمومي براي شركت درآزمون دوره دكتري سال 1392 از سوي سازمان وظيفه عمومي اعلام گرديد.

 
به گـزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از اداره اجتماعي سازمان وظيفه عمـومي نـاجـا، اين سازمان طي اطلاعيه اي اعلام داشت : داوطلبان مردي كه در آزمون دوره دكتري (PHD) سال 1392شركت مي كنند، لازم است به هنگام پذيرش در دانشگاه (قبولي قطعي)، يكي ازشرايط زير را از لحاظ وضعيت مشموليت و مقررات وظيفه عمومي دارا باشند، در غير اين صورت مجاز به ادامه تحصيل نخواهند بود.
 
1-دارابودن كارت پايان خدمت
 
2- دارابودن كارت معافيت دايم (كفالت ،پزشكي ، موارد خاص)
 
3- متولدين سال 1352 و قبل ازآن. اين قبيل مشمولان بايد پس از اعلام قبولي و در زمان ثبت نام كارت معافيت دائم (معافيت سني عنايت مقام معظم رهبري) را ارائه نمايند.
 
4- متولدين سال 1342 و قبل از آن به شرط اين كه تغيير سن نداده باشند.
 
5- مشمولان داراي برگ آماده به خدمت بدون غيبت كه زمان پذيرش و ثبت نام آنان در دانشگاه قبل از تاريخ اعزام به خدمت (مندرج در برگ آماده به خدمت) باشد، مضافا مشروط به اين كه از تاريخ فراغت در مقطع كارشناسي ارشد تا زمان پذيرش در مقطع دكتري بيش از يكسال سپري نشده باشد.
 
تذكر : افرادي كه تاريخ اعزام به خدمت آنان قبل از اعلام قبولي دانشگاه مي باشد، لازم است در تاريخ مقرر (مندرج در برگ آماده به خدمت ) به خدمت اعزام شوند. بديهي است در صورت قبولي در دانشگاه و دارا بودن ساير شرايط و ضوايط ، جهت ادامه تحصيل از خدمت ترخيص خواهند شد در غير اين صورت غايب محسوب شده و مجاز به ادامه تحصيل نخواهند بود.
 
6- دانشجويان سال آخر مقطع كارشناسي ارشد كه تا تاريخ 31/6/92 در سنوات مجاز تحصيلي فارغ التحصيل مي شوند.
 
7- فارغ التحصيلان مقطع كارشناسي ارشد كه در سقف سنوات مجاز فارغ التحصيل شده و از تاريخ فراغت از تحصيل تا زمان پذيرش در مقطع دكتري بيش از يكسال سپري نشده و همچنين قبل از ثبت نام در دانشگاه نيزوارد غيبت نشده باشند.
 
8- كاركنان متعهدخدمت در سازمان ها و يا وزارتخانه ها با ارائه گواهي اشتغال به خدمت و موافقت بالاترين مقام اجرايي سازمان مربوط براي ادامه تحصيل.
 
9- كاركنان پايور شاغل در نيروهاي مسلح با ارائه گواهي اشتغال به خدمت و موافقت سازمان مربوط براي ادامه تحصيل.
 
10- طلاب علوم ديني دارنده مدرك معادل كارشناسي ارشد مورد تاييد و داراي معافيت تحصيلي حوزه.

برچسب ها: مشمولان ، متقاضی ، دکتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار