سامانه هاي ثبت نام متقاضيان جوياي كار و يا سايت هاي آزمون استخدامي در دانشگاه ها ازكاربردي ترين خدمات الكترونيكي براي پاسخ به نياز مخاطبان است.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از  وب دا، دكتر حسين رياضي، دبير جشنواره خدمات الكترونيكي سلامت با بيان اين مطلب افزود: سامانه هاي استخدام در دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور كه در اغلب موارد مديريت محتوايي آن را معاونت پشتيباني و يا دفتر كارآفريني دانشگاه برعهده دارد، مغفول واقع شده است. اين سامانه در بيشتر دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور اطلاعات استخدامي مناسب و مفيدي را به كاربر خود عرضه مي كند.

دكتر حسين رياضي اظهار داشت: به عنوان مثال مي توان از سامانه ثبت نام متقاضيان جوياي كار در دانشگاه علوم پزشكي اصفهان و يا سايت آزمون استخدامي دانشگاه علوم پزشكي كرمان ياد كرد.در این دانشگاه، متقاضي  توانمندي خود را در فرمي به ثبت مي رساند و به انضمام مشخصات كامل خود منتظر تصميم متوليان اشتغال و بكارگيري دانشگاه مي ماند. در دانشگاه كرمان اطلاعاتي از جمله تاريخ و نوع آزمون هاي استخدامي و اطلاعيه هاي مرتبط با آن و حتي صدور كارت ورود به جلسه آزمون از طريق اين سامانه ارائه مي شود. در نهايت كاربر مي تواند نتيجه آزمون را نيز از طريق همين سامانه پيگيري كند.

وی تصريح كرد: استخدام و مقوله اشتغال امري است كه چالش هاي فراواني را پيش روي متوليان آن قرار داده است اما آنچه اهميت اين امر را بيشتر مي كند رقابت گسترده و لزوم شايسته سالاري و انتخاب افراد توانمند در تعاملي قانع كننده با مخاطبان است و سامانه هاي الكترونيكي قادرند اعتبار و اعتماد متقابل متقاضيان و متوليان امر اشتغال را فزوني بخشند./ح
برچسب ها: خدمات ، الکترونیکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار