عضو کميسيون امنيت ملي مجلس گفت: دنياي استکبار و در راس آنها آمريکا همواره به دنبال سرپوش‌گذاشتن بر جنايات خود هستند و براي تخريب وجهه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به دروغ پردازي متوسل شده‌اند كه شايعه‌پراكني درباره شبيه‌سازي سلاح هسته‌اي توسط ايران يكي از همين دروغ‌پردازي‌هاست.

سيد باقر حسيني نماينده مردم زابل و زهک و هيرمند در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعاي جديد آمريكا مبني بر تلاش ايران براي ساخت سلاح‌ هسته‌اي گفت: دنياي استکبار و در راس آنها آمريکا هميشه به دنبال سرپوش‌گذاشتن بر جنايات خود هستند و براي اينکه مخالفان خود و ملت‌هاي آزاده را در نزد افکار عمومي دنيا منزوي نشان دهند، دست به هر کاري مي‌زنند كه دروغ‌پردازي و شايعه پراكني بخشي از اين اقدامات است.

وي در ادامه افزود: فضاحت بزرگي که براي آمريکا و همپيمانانش در جنگ 8 روزه غزه پيش آمد برايشان غير قابل تحمل است و به همين دليل براي تخريب وجهه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به دروغ پردازي متوسل شده‌اند.

وي همچنين تصريح کرد: آمريکا، اسرائيل و جهان غرب به دنبال شايعه‌سازي‌اند تا براي مدتي بتوانند افکار عمومي جهان را از پيامدهاي جنگ 8 روزه منحرف سازند و اندکي از فضاحت‌هاي به بار آمده را مخفي نگاه دارند قرار دهند اما قطعا دست آنها بار ديگر رو شده و رسوايي جديدي براي آنها به بار خواهد آمد.

گفتني است؛ آمريكا به تازگي ادعا كرده ايران به كمك نرم افزار رايانه‌اي در حال شبيه‌سازي سلاح هسته‌اي با قدرت تخريب 3 برابر بيشتر از هيروشيما است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار