استاندار بوشهر و جمعی از مدیران کل استان بوشهر از مناطق سیل‌زده دشتستان بازدید کردند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، از دشتستان، شامگاه جمعه فریدون حسنوند استاندار بوشهر و تعدادی از مدیران ستادی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با حضور در شهر برازجان از برخی مناطق سیل‌زده این شهر بازدید کرد و خواستار رسیدگی فوری به وضعیت سیل‌زدگان شد.

استاندار بوشهر در این بازدید خواستار دیوارکشی و مرمت رودخانه‌های فصلی در برازجان شد و اظهار داشت: رودخانه‌های فصلی محله‌های علی‌آباد و کمال‌آباد باید ترمیم شوند و شورای اسلامی و شهرداری برازجان باید فکری اساسی برای این رودخانه‌ها کنند.

فریدون حسنوند افزود: توجه به مسایل زیرساختی اهمیت بسیار زیادی دارد و مسئولان باید نهایت تلاش خود را برای این مهم داشته باشند تا شاهد حوادث این چنینی نباشیم.

فرماندار دشتستان نیز ابراز داشت: از ابتدای وقوع سیل تمام مسئولان دشتستان در امر کمک‌رسانی به شهرها و روستاهای آسیب‌دیده مشارکت داشتند.

غلامحسین خسروی افزود: میزان خسارت وارد آمده به شهرستان بسیار بالاست و به غیر از خسارات کشاورزی که به زودی محاسبه می‌شود، میزان خسارات وارد شده به زیرساخت‌ها بیش از 450 میلیارد ریال بوده است.

وی عنوان کرد: تمام دستگاه‌های مرتبط برای جبران خسارات وارده فعالانه تلاش کرده‌اند و امیدوار هستیم بتوانیم در انجام وظایف خود به موفقیت لازم برسیم.

بر اساس این گزارش، استاندار بوشهر در این بازدید دستوراتی برای رفع خسارات وارده به سیل‌زدگان صادر کرد و خواستار همکاری و تلاش همه دستگاه‌ها شد.

استاندار بوشهر همچنین بر لزوم آمادگی تمام دستگاه‌ها برای بارندگی هفته آینده تاکید کرد./ج1

برچسب ها: بوشهر ، سیل زده ، بارندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.