برای کسانی که به دنبال تبلت‌های جدید و فناوری‌های مرتبط با اون هستن این هفته مي‌خوایم یه تبلت رو معرفی کنیم از کمپانی Huawei.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در زير از ديد سه شخصيت دقيق راحت و متخصص به معرفي تبلت Huawei پرداختيم و شما ميتونيد با مقايسه صحبت هاي اين سه شخصيت و اخلاقي که خودتون داريد اين تلبت رو بهتر بشناسيد.

حالا بشنوید از خود راحت: آقا یه لپ‌تاپ اپل پرو رو فرض کنین با همون استیل و همون زیبایی. تازه یکم کوچیک‌تر و سبک‌تر. بعدش تصور کنین که یه دكمه رو بزنی و قسمت ال‌سی‌دیش یهو جدا شه و تبدیل شه به یه تبلت... واقعا جذابه... سبک و راحت، عین خودم البته منظورم قسمت راحتشه. کیفیت تاچش خوب بود. سیستم عاملش هم اندروید بود. مهمتر از همه این بود که سیم‌کارت هم مي‌خوره. واسه همین هم شبیه لپ‌تاپه و هم تبلت که بهش میگم تب‌تاب.

راحت برای حصول اطمینان چند باری قسمت تبلت رو مي‌ذاشت رو قسمت کیبورد و یه تق صدا مي‌داد و جا مي‌رفت. دوباره دكمه رو مي‌زد و جدا مي‌شد. انگار هر بار که این کارو مي‌کرد انتظار داشت دفعه بعدش اتفاق دیگه‌ای بیفته... داشت حسابی لذت مي‌برد. البته بماند که دوباره رفت سراغ بازی‌هاشو یه چند دقیقه‌ای رفت تو فاز بازی کردن.

دقیق باز داشت یه جوری به تبلته نگاه مي‌کرد، هنوز انگار نتونسته بود باهاش ارتباط برقرار کنه.

ولی مثل اینکه ایندفعه فرق مي‌کرد دقیق در یک کلمه گفت خوبه و ادامه داد که راستش یه زمانی طول می‌کشه تا بتونی باهاش ارتباط برقرار کنی ولی وقتی مدل کاریش میاد دستت، قابل قبوله. اولین کاری که دقیق کرد ارزیابی اسپیکرهای تبلت بود. دو تا اسپیکر در دو گوشه اون اجازه مي‌داد صدای با قدرتی رو تجربه کنین. البته تفکیک صدا در حد عالی نبود. داشتن دوتا پورت USB روی بخش کیبورد که دقیق مدت‌ها بود انتظارشو می‌کشید تا روی تبلت‌ها ببینه، باعث شد رضایت دقیق از این محصول به‌صورت فزاینده‌ای افزایش پیدا کنه. داشتن زبان فارسی هم خب یه مزیت دیگه بود. دقیق که تا اینجای کار خیلی از تبلت خوشش اومده بود تصمیم گرفت چندتا App رو امتحان کنه. اولین App یه بازی بود، سرعت بازی خوب بود، ولی بخش ناامیدکننده، گرافیک بازی بود. دقیق چند تا بازی دیگه رو هم اجرا کرد، ولی گرافیک خوبی رو تجربه نکرد. باید ببینیم آقای متخصص در خصوص پردازنده و بخش گرافیک اون چی میگه.

تاچش خوب بود البته اگر با iPad مقایسه نکنین. در همین حین بود که راحت رو به دقیق کرد و گفت بسه دیگه بده یه خرده بازی کنم. فکر کنم دقیق باید یه کنسول بازی برای راحت بخره.

و بشنویم از آقای متخصص:

اول از همه بايد بگم من در مورد محصولات نظري نميدم و فقط بررسيشون مي‌كنم و نكات خوب و بدشونو تشريح مي‌كنم و قضاوت رو به عهده شما ميذارم!!! لطفا اطراف رو نگاه نكنيد، با شما هستم كه داري اين مطلب رو مي‌خوني.

در مورد تبلت Huawei MediaPad 10 FHD بايد طبق معمول از شكل ظاهريش شروع كنم. اين تبلت داراي يك روكش فوق سبك از جنس آلومينيوم با ابعاد mm8/8×9/175×4/257 با وزن g 580 است. اطراف تبلت به غير از ورودي شارژر و هدفون درگاه خاصي وجود نداره، البته كيبورد هم از همين قسمت به تبلت متصل ميشه. كليد‌هاي تنظيم صدا و روشن و خاموش در سمت راست تبلت قرار گرفته و در سمت چپ نيز درگاه هدفون و همچنين يك درگاه مخفي در قسمت پشت تبلت براي سيم‌كارت و micro SD و دو اسپيكر قدرتمند تعبيه شده.

اين تبلت يك LCD مولتي تاچ 10 اينچي با وضوح 1200×1920 پيكسل داره. در بالاي LCD يك دوربين MP 3/1 براي مكالمات تصويري و با امكان ضبط با كيفيت P 720 و در قسمت عقب هم يك دوربين 8MP با دو فلاش LED و با قابليت ضبط فيلم با كيفيت P1080 هست. اين مدل داراي پردازنده ۴هسته‌ای 2/1 گیگاهرتزی Cortex A9 فوق‌العاده K3 و سيستم عامل Android ورژن v4.0 بستني حصيري است.

اين تبلت 2GB حافظه RAM داره، MediaPad 10 FHD در 3 مدل 8، 16 و 32 گيگ حافظه در بازار موجوده.

اين تبلت يك كيبورد قدرتمند با 2 درگاه USB داره كه اين مدل از ديگر رقباي خود متمايز مي‌كنه، البته اين تبلت وجه تمايز‌هاي ديگه‌اي هم با رقباي خود داره.

كمپاني Huawei يك باتري Li-Po 6600 mAh را در MediaPad 10 FHD تعبيه كرده.

در مجموع اين محصول در ميان محصولات سطح اول بازار قرار مي‌گيره و مي‌تونه رقيب بسيار قدرتمندي براي سري تبلت‌هاي ايسوس و سامسونگ باشه.
 
گزارش از : حسين عاليان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار