توليد سريال‌هاي تلويزيوني با توجه به فشردگي زمان و تغيير مديريت نسبت به چند سال گذشته قابل مقايسه نيست.

عليرضا جلالي‌تبار، بازيگر "راستش را بگو" در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ي راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص سريال‌هاي مناسبتي، گفت: صدا و سيما در حمايت از برنامه‌هاي توليدي و مذهبي در چند سال گذشته موفق بوده است اما در توليد برخي از سريال‌ها عملكرد خوبي نداشته است.

وي ادامه داد: تغيير مديريت و استفاده از نگرش‌هاي متفاوت يكي از دلايل موفق نبودن سريال‌هاي مناسبتي است كه در اين ميان مي‌توان به فشردگي زماني در توليد اين سريال‌ها نيز اشاره كرد.

جلالي‌تبار عنوان كرد: براي توليد يك سريال خوب و موفق به كارگردان بازيگر و فيلم‌نامه قوي نياز داريم تا در فيلم‌نامه‌ها با آشفتگي روبرو نشويم.

وي در خصوص فعاليت‌هاي خود در ايام محرم اظهار داشت: با وجود داشتن اصالت تهراني، شيوه‌هاي جديدي را هر ساله در ايام محرم از جمله سفر در برخي از استان‌ها در پيش گرفتم.

جلالي‌تبار افزود: سال گذشته در سفر به حرم مطهر امام رضا(ع) شاهد عزاداري شهرهاي مختلف در شهر مشهد بودم و در ادامه به استان‌هاي ديگر نيز سفر خواهم داشت.

وي خاطرنشان كرد: همچنين در خصوص ايام محرم، مستندي در مورد عزاداري بازار تهران ساختم كه به عنوان تحقيق جامع، نگاه خاصي به اين ايام دارم./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار