کارشناس داوری کشورمان اظهار داشت: اطلاعات عمومی داوران و سطح معلومات تماشاگران نیز بالا رفته و با آگاهی بیشتری نسبت به قبل برخورد می کنند اما بايد بگويم که اشتباهات داوری برای تیم ها است.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: است به همین دلیل تمام تماشاگران از سطح آگاهی بیشتری نسبت به فصل قبلی برخوردار شده اند و سعی می کنند با دید فنی بازی ها را مشاهده کنند به همین دلیل باید گفت که هم اکنون نظارت افکار عمومی روی داوری ها افزایش پیدا کرده است و مطالبات از نظر تماشاگران نیز افزایش یافته است.

وی بیان کرد: داوری ها گاهی به زیان تیم ها و گاهی به نفع شان بوده است و همیشه تیم ها سعی کرده اند که بخشی که به زیان آنها است را بزرگنمایی کرده آن را بزرگ نشان بدهند در حالیکه باید گفت داوری ها همیشه یکسان نیست گاهی اتفاقات نامناسب افتاده که دارای سودی برای یک تیم و یا زیانی برای آنها بوده است، اشتباهات برای همه تیم ها به صورت یکسان تقسیم شده است.

نصیرزاده در خصوص تعداد اشتباهات داوری در این فصل بیان کرد: همیشه و در همه ی فصل ها به صورت یکسان قضاوت شده است و اشتباهات در فصل فعلی نسبت به قبل بیشتر نیست.

و اگر این گونه بوده باشد این موضوع همواره مورد بررسی قرار گرفته و به همین دلیل باید گفتکه اشتباهات داوری در خانه بسیاری از تیم ها خوابیده است و هم به یک صورت تسلیم اشتباهات ناخواسته داوری شده اند./مح
برچسب ها: داوری ، لیگ ، فصل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار