نخست وزير مصر در گفتگوي خود با شبکه تلويزيوني الجزيره اعلام کرد که تظاهرات چند روز اخير باعث ايجاد انقلابي ديگر در اين کشور نخواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، "هشام قنديل" با بيان اين مطلب، افزود: محمد مرسي خود را پايبند به وعده هاي خود در زمان تبليغات رياست جمهوري مي داند و آنها را هرچه سريعتر به اجرا در مي آورد.
وي همچنين با بيان اينکه هدف مرسي از افزايش اختيارات خود، ايجاد موسسات و دستگاه هاي قضائي براساس خواست مردم در انقلاب مصر است، ديکتاتور خواندن مرسي از سوي مخالفانش را غير عاقلانه برشمرد.
"قنديل" در ادامه گفتگوي خود با تلويزيون الجزيره، تصريح کرد که بزودي محمد مرسي قوه مقننه مصر را به مجلس شوراي اين کشور واگذار کرده و پس از همه پرسي پيرامون قانون اساسي جديد مصر، به اختيارات خود پايان مي دهد.
نخست وزير مصر با بيان اينکه محمد مرسي از هدف اساسي خود که شامل ايجاد موسساتي عاري از بقاياي رژيم سابق است کوتاه نمي آيد، از تداوم تصميم گيري هاي انقلابي از سوي مرسي خبر داد.
"هشام قنديل" نخست وزير مصر در پايان گفتگوي خود، از ملت مصر خواست تا با فرصت به دولت اين کشور، بار ديگر ثبات سياسي را در مصر استقرار يابد

برچسب ها: هشام قتدیل ، مصر ، مرسی ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار