طبق تفاهم نامه ای میان خانه صنعت، معدن و تجارت و صندوق توسعه ملی قرار شد مبلغی برای کمک به سرمایه در گردش صنعتگران اختصاص داده شود که این مبلغ همچنان به دست صنعتگران نرسیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان رییس شبکه خانه های صنعت، معدن و تجارت ایران در نشست هم اندیشی روسا و دبیران خانه های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور در اصفهان با بیان این مطلب تاکیدکرد: بانک ها باید در اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی بیشتر کوشا باشند.

هادی غنیمی فرد با تشکر از خانه صنعت و معدن و تجارت استان اصفهان برای برگزاری این نشست و تلاش برای همگرایی تشکل های مردم نهاد در حوزه اقتصاد، اظهار کرد:این گردهمایی ها باید به صورت ماهانه برگزار شود تا بخش خصوصی بتواند با اقتدار به حل مشکلات خود بپردازد.

وی افزود: تا زمانی که وزیر صنعت و معاونان وی با ما همنوا هستند می توانیم به نتایج مطلوب برسیم و به کمک جامعه صنعت کشور بپردازیم.

غنیمی فرد بیان کرد: شرایطی که تولیدکنندگان با مشکلات زیادی روبرو هستند اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده به ضرر واحدهای صنعتی تمام می شود.

رییس شبکه خانه های صنعت، معدن و تجارت ایران ادامه داد: طبق تفاهم نامه ای میان خانه صنعت، معدن و تجارت و صندوق توسعه ملی قرار شد مبلغی برای کمک به سرمایه در گردش صنعتگران اختصاص داده شود که این مبلغ همچنان به دست صنعتگران نرسیده است.

وی تاکیدکرد: بانک ها باید در اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی بیشتر کوشا باشند.

وی به وضعیت معیشتی کارگران اشاره کرد و گفت: متاسفانه کارگران ما با درآمدی که امروز دارند به سختی زندگی می کنند و کارفرمایان باید در کنار مشکلاتی که دارند به فکر چاره ای هم برای کارگران باشند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.