نمايشگاه هاي بين المللي از جمله عوامل تاثيرگذار در دستيابي به بازارهاي صادراتي است و حضور قوي در اين نمايشگاه ها زمينه صادرات کالاهاي ايراني را فراهم مي کند.

وارثي فعال اقتصادي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: بهترين مسير براي دستيابي به اهداف صادراتي حضور در نمايشگاه هاي بين المللي است.

وي افزود: حضور قوي در اين نمايشگاه ها زمينه صادرات را براي کالاهاي ايراني فراهم مي کند.

وارثي با بيان اينکه در کنار فعاليت واحدهاي توليدي حمايت هاي جدي دولت هم نياز است اظهار داشت:‌ استراتژي ورود به بازار نبايد براساس کيفيت محصول، بسته بندي و روش صحيح توزيع در داخل کشور برنامه ريزي شود.

وي گفت: سه ضلع اصلي استراتژي زماني درست پيش مي رود که برنامه ريزي دقيق آنها را دربر گيرد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: در توليد نبايد خود را در بازارهاي داخلي محدود کرد و بايد رقابت را به خارج از مرزها برد./ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار