امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: عمل به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در مقوله اقتصاد مقاومتی، زمینه ساز عبور از تحریم های اقتصادی دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین ˈعبدالعلی استیریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به پشت سرگذاشتن هفته بسیج اظهارکرد: بسیج نهاد مقدسی است که از بدو تولد انقلاب شکوهمند اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفته و از آن زمان تاکنون، در ابعاد و عرصه های مختلف اجتماع تاثیرگذار بوده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان سراسر کشور، تصریح کرد: معظم له در آن جلسه سخنان بسیار ارزشمندی در باره بسیج و بسیجیان مطرح فرمودند که یکی از آنها مساله اخلاص بود.

امام جمعه فیروزکوه خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم کارمان ارزش و کیفیت بالا پیدا کند، باید اخلاص را سرلوحه اعمال خود قرار دهیم که بروز تنش ها و منیت در افراد ناشی از نبود اخلاص است.

وی افزود: در سال های جنگ هشت ساله تحمیلی، اخلاص را با عیار بالا در بین رزمندگان اسلام شاهد بودیم و روی مین رفتن ها، دراز کشیدن روی سیم خاردارها و . . . دیگر جای ریا نبوده و نیست.

حجت الاسلام استیری با اشاره به سال تولید ملی ادامه داد: در این راستا پرداختن به مقوله کیفیت تولیدات داخلی بسیار حائز اهمیت است و بدانیم و آگاه باشیم اگر اخلاص در کار داشته باشیم، یقینا در مسائل تولیدی و اقتصادی نیز به توفیق خواهیم رسید.

وی با بیان اهمیت مساله خودسازی و ارزش آن در آیات صریح قرآن، اذعان داشت: همه ما به عنوان یک بسیجی وظیفه داریم تا پس از اخلاص در عمل، به خودسازی و پس از آن به ساختن اطرافیان اهتمام داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزکوه با اشاره به انواع و اقسام تحریم های اقتصادی و رسانه ای، توطئه ها و جنگ نرم دشمنان، تصریح کرد: امروز برای مقابله با دشمنان بایستی به سلاح بصیرت، بیداری و هوشیاری مسلح باشیم.

وی با بیان آیه ای از کلام الله مجید که ˈاگر مقاومت کردید خداوند لطف و عنایتش را نصیب شما خواهد کردˈ افزود: سرلوحه قراردادن مقوله اقتصاد مقاومتی مدّنظر مقام معظم رهبری، قطعا گشایش و فرجی در مقابله با تحریم ها ایجاد خواهد کرد و با توکل بر خدا از این وضعیت عبور خواهیم کرد.

حجت الاسلام استیری خاطرنشان کرد: گرچه تورم، گرانی ها، افزایش قیمت ارز و . . . بر شرایط زندگی تاثیرگذار بوده و آن را سخت کرده است، اما بحمدالله پایبندی آحاد ملت نسبت به نظام کم نشده است.

وی با اشاره به وقایع ماه های اخیر کشور و افزایش فشارهای دشمنان که حتی اجازه حمل نفت ایران با اجاره کشتی و پرچم کشور دیگر را نیز به ما ندادند و یا واگذاری نفت به چینی ها و در عوض دریافت 30 درصد ارزش نفت فروخته شده به صورت کالا و دریافت کارمزد از 70 درصد باقی مانده پول توسط آنان، ابراز امیدواری کرد با عمل به منویات مقام عظمای ولایت در بحث اقتصاد مقاومتی، با سربلندی از این شرایط عبور کنیم.

امام جمعه فیروزکوه در خاتمه با اشاره به طرح حلقه های صالحین که از تاکیدات خاص رهبری نظام است، تصریح کرد: تقویت حلقه ها بخصوص در بحث تربیتی و بکارگیری شیوه های نوین مدیریتی در آنها، خنثی کننده توطئه های شوم دشمنان است./س

برچسب ها: رهبری ، تحریم ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.