معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت :در حال حاضر 2هزار و 328 سر رابط و رابط این نهاد برای جذب نیکوکاران در سطح کشور تلاش می کنند .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، «برات سلیمی»در این خصوص گفت : 55 نفر از این افراد سر رابط هستند که با توجه به ارتباطی که با حامیان و نیکوکاران استان و کشور دارند آنان را به مشارکت در امور خیرو حمایت از ایتام زیر پوشش امداد هدایت می کنند

وی با بیان اینکه کلیه این افراد در قالب طرح حامی یابی شبکه‌ای فعالیت می کنند ،افزود : این افراد در طرح حامی‌یابی شبکه‌ای به منظور افزایش مشارکت خیرین و نیروهای افتخاری در امور مربوط به ایتام و تقویت روحیه انفاق و نیکوکاری در جامعه تلاش می‌کنند .

سلیمی با اشاره به اینکه در همین راستا طی امسال 7 هزار و 691 حامی آمادگی خود را برای شرکت در طرح اکرام ایتام اعلام کرده اند تصریح کرد : بعد از بجنورد بیشترین جذب حامی را شهرستان مانه و سملقان به خود اختصاص داده است .

وی با بیان اینکه این طرح برای اولین بار در کشور در خراسان شمالی اجرا می شود ،گفت : طرح از ابتدای سال90 آغاز شده که امید واریم با همکاری رابطین و سرابطین و مشارکت خیرین بتوان فرهنگ انفاق را در جامعه گسترش دهیم.

سلیمی خاطر نشان کرد : در حال حاضر بیش از 25 هزار حامی از ایتام تحت پوشش این نهاد حمایت مادی و معنوی می ‌کنند.

در حال حاضر حدود 7هزار و 188 یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی هستند ./ع

برچسب ها: خیر ، جذب ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.