رزم‌جو، هنرمند برجسته خوشنويسي ايران بخشي از آثار خلق شده‌اش در طي سه دهه به آسايشگاه كهريزك اهدا كرد.

قاسم رزم‌جو، هنرمند برجسته تذهيب و خوشنويسي كشورمان در گفتگو با خبرنگار بخش تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: در اين نمايشگاه آثار خوشنويسي را با تركيب بندي تذهيب به نمايش گذاشته‌ام.



وي اظهار داشت: آثار گرافيكي نيز به عنوان منتخبي از 2 هزار اثر به نمايش گذاشته شده است.
وي خاطر نشان كرد: حدود سي سال در زمينه تذهيب فعاليت مي‌كنم و تا كنون آثار بسياري را خلق كرده‌ام اما هيچ يك از اين طرح‌ها شبيه هم نيستند در حقيقت براي هر يك طرح و نقش متفاوتي را اجرا كرده‌ام.
وي در ادامه تصريح كرد: جذابيت‌هاي پرداختن به هنر سنتي تذهيب زماني مضاعف مي‌شود كه بتوانيم در طرح‌هاي آن از المان‌هاي ايراني استفاده كنيم.

* در طي سي سال هيچ اثري را نفروختم

اين هنرمند برجسته كشورمان در ادامه اظهار داشت: در طول سه دهه‌اي كه به هنر سنتي تذهيب مي‌پردازم به دليل آنكه به هنر فروشي عقيده‌اي ندارم هيچكدام از آثارم را نفروخته‌ام البته تعدادي از آنها را به جهت آشنايي بيشتر مردم با اين هنر سنتي اهدا كرده‌ام.
رزم‌جو گفت: بخشي از آثاري كه در طول سي سال فعاليت در زمينه خوشنويسي و تذهيب داشته‌ام را به آسايشگاه سالمندان كهريزك اهدا كردم.
وي در ادامه گفت: اهدا آثار هنري مي‌تواند باعث ترويج بيشتر هنر در بين مخاطبين شود.
وي درباره زمان برگزاري نمايشگاه تذهيبش در نگارخانه هنر ايران گفت: اين نمايشگاه اكنون در حال برگزاري است تا اواسط آذرماه در اين نگارخانه ادامه خواهد  داشت./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.