آیت الله نوری همدانی گفت: جدا کردن برائت از مشرکین از حج، یکی از تحریف ها و جنایت هایی است که سابقه تاریخی دارد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، وی در دیدار رییس سازمان حج و زیارت به ارتباط حج با برائت اشاره کرده و خاطرنشان کرد: جدا کردن برائت از مشرکین از حج یکی از تحریف ها و جنایت هایی است که سابقه تاریخی دارد وهمین جنایت باعث شد که جریان عاشورا بوجود آید .
آیت الله نوری همدانی خطاب به رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه یکی از کارهای بسیار مهم شما این است که دین اصلی و عاشورایی را برای مردم بیان کنید، اظهار داشت: برخی فکر کردند که عاشورا همان روز تمام شد؛ در حالی که عاشورا در متن زندگی مانقش دارد.
وی با بیان این که انقلاب اسلامی الهام گرفته از کربلا و عاشوراست، تاکید کرد : باید جزوه هایی برای شناساندن درس های دین و عاشورا تدوین شود تا حجاج فکر نکنند که اعمال حج تنها به جا آوردن مناسک و عبادت است.
آیت الله نوری همدانی با قدر دانی از مسئولان حج در خدمات رسانی به حجاج افزود گفت: حجاج بیت الله الحرام امسال از لحاظ رفاه و نظم و ترتیب مشکلی نداشتند.
در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین موسوی، رییس سازمان حج و زیارت گزارشی از برنامه و فعالیت های این سازمان بیان کرد و گفت: 70 درصد اسکان حجاج در سال آینده حل شده است. /س
برچسب ها: قم ، نوری ، برائت ، حج ، تحریف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.