جانشين امور بسيج در ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: پيروزي غزه در برابر استکبار جهاني با محوريت رژيم غاصب صهيونيستي به علت حاکميت تفکر بسيجي ميان ملت فلسطين و غزه حاصل شد.

 سردار عليرضا عظيمي جاهد در گفتگو با خبرنگار دفاعي ـ امنيتي باشگاه خبرنگاران با اشاره به پيروزي غزه در جنگ 8 روزه با صهيونيست‌ها اظهار داشت: پيروزي غزه در برابر استکبار جهاني با محوريت رژيم غاصب صهيونيستي به علت حاکميت تفکر بسيجي ميان ملت فلسطين و غزه و شناخت مردم از گستاخي‌ها و افکار پليد استکبار گرايانه حاصل شد.

وي ادعاهاي بيگانگان راجع به خليج فارس را واهي ارزيابي کرد و افزود: براي حفاظت از درياي عمان، تنگه هرمز و خليج فارس، شناخت بسيجيان مسلمان سراسر جهان از استراتژيک بودن اين نقاط در اولويت قرار دارد که نيروي دريايي در اين راستا گام‌هاي بزرگي برداشته است؛ البته آگاه کردن جوانان نسبت به خيانت‌هايي که برخي افراد در اين رابطه دارند نيز بايد در اولويت قرار گيرد.

جانشين امور بسيج در ستاد کل نيروهاي مسلح تاکيد کرد: بسيجي بايد به قدري بصير و آگاه باشد که به تمامي توطئه‌هاي دشمنان انقلاب اسلامي اشراف داشته باشد و بر اساس هر توطئه‌اي روش کاري خاص خود را براي دفع آن اعمال کند.

وي در پايان با محکوم کردن نقض حريم هوايي و دريايي کشورمان توسط پرنده‌هاي آمريکايي خاطر‌نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامي بايد بدانند که بسيجيان جمهوري اسلامي ايران در برابر چنين اقداماتي مطالعه، پژوهش، تلاش و ابداعات خود را دو چندان کرده تا بهترين صنايع و تکنيک‌ها را در اختيار نيروهاي مسلح ايران از جمله ارتش و سپاه پاسداران قرار دهند و مانند هميشه توطئه‌هاي دشمن را خنثي كنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار