سه سناتور جمهوريخواه آمريکا گفتند: ديدار با سوزان رايس درباره حمله به کنسولگري آمريکا در بنغازي ليبي ما را آشفته تر کرده و ديگر مطمئنيم که وي صلاحيت وزارت خارجه آمريکا را ندارد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه هافينگتون پست، جان مک کين، ليندسي گراهام و کِلي اَيوت سناتورهاي جمهوريخواه آمريکا گفتند نشست بسيار مورد انتظار آنها با رايس درباره حمله به کنسولگري اين کشور در بنغازي در سالگرد 11 سپتامبر، نگرانيهايشان را درباره توضيح دولت آمريکا يا ارزيابيهاي رايس به عنوان وزير خارجه احتمالي اين کشور از بين نبرده است.
گراهام در کنفرانسي مطبوعاتي پس از اين نشست اعلام کرد: حرف آخر اينکه من اکنون بيش از زمان قبل از توضيح رايس در 16 سپتامبر درباره نحوه کشته شدن آمريکاييها در بنغازي آشفته هستم و فکر مي کنم اين مسئله در حال حاضر کمکي به واقعيت نمي کند و در نگاه به گذشته کاملا اشتباه بوده است.
اين سه سناتور درباره حمايت از نامزدي احتمالي رايس براي تصدي سمت وزارت خارجه آمريکا به شدت اظهار ترديد کردند و گفتند حضور وي در رسانه ها پس از حمله نشان داد وي براي تصدي اين سمت شايسته نيست. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار