نحوه برگزاري آزمون استخدام در شرکت نفت يک ماه آينده از طريق شرکت ملي نفت ايران اطلاع رساني مي‌شود.

کريم سلحشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران‌، با بيان اين مطلب گفت: اخيرا مجوز به شرکت ملي نفت ايران داده شده و وزير نفت مجوز  استخدام 2 هزار و 676 نفر را در شرکت ملي نفت تائيد کرده است.
وي تصريح کرد: براي استخدام اين تعداد آزمون کتبي و حضوري برگزار مي شود که نحوه برگزاري آزمون ظرف يک ماه آينده از طريق شرکت ملي نفت ايران اطلاع رساني مي شود.
سلحشور اظهار داشت: روش استخدام به اين صورت است که شرکت ها براساس نيازمندي هاي خودشان نيرو جذب مي کنند و در همين راستا شرکت گاز 700 نفر را استخدام مي کند.
وي گفت: شرکت هاي پتروشيمي و پالايش و پخش به خاطر اينکه به بخش خصوصي واگذار شده نيروي انساني را خودشان انتخاب مي کنند.
معاون توسعه منابع انساني و مديريت وزير نفت اظهار داشت: بيش از 160 هزار نيروي پيمانکاري در صنعت نفت فعاليت مي کنند که در قياس با ديگر دستگاه ها و سازمان هاي کشور آمار بسيار زيادي است.
وي به امضاي قرارداد مستقيم 37 هزار نفر نيروي پيمانکاري در صنعت نفت اشاره کرد و افزود: براساس الگوي استخدامي 160 هزار نفر در بخش هاي عمومي، تخصصي و پشتيباني عمومي و تخصصي تقسيم شدند که حدود 15 تا 20 پيمان استاندارد در صنعت نفت طراحي شده که فعاليت هاي قابل برون سپاري در قالب اين قراردادها انجام مي شود.
سلحشور دانش محور بودن سازمان براي ايجاد زيرساخت ها با هدف تغيير وضعيت از صادرات نفت و گاز به صادرات خدمات فني و مهندسي، ارتقاي سطح علمي کارکنان، منطقي سازي شرايط استخدام و جلوگيري از سليقه محور شدن سازمان ها را از امر اجراي نظام جامع سازماندهي و ارزيابي مشاغل صنعت نفت اعلام کرد./ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار