سرپرست کمیته روئینگ گفت: با پایان تمرینات آماده سازی تیم ملی روئینگ کشورمان در حال حاضر ملی پوشان در استراحت به سر می برند و قرار است مرحله جدیدی از تمرینات به زودی از سر گرفته شود.

عباس شادمان سرپرست کمیته روئینگ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پیش از این و پس از برگزاری مسابقات المپیک لندن محسن شادی به دلیل مشکلات شخصی 2 ماه در تمرینات حضور نداشت  و پس از استعلام از سایر فدراسیون ها، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش مشخص شد تنها در زمان فعالیت ملی پوشان در اردوهای تیم ملی به آنها  دستمزد پرداخت می شود و با توجه به اینکه شادی به مدت دو ماه در تیم ملی حضور نداشت و به همین دلیل دستمزدی به وی پرداخت نخواهد شد.

 شادمان افزود: البته بنده  از مسئولان هیئت رئیسه فدراسیون  در خواست کردم تا یک ماه از حقوق وی  پرداخت  شود و حقوق  این ماه نیز به وی پرداخت خواهد شد .

وی تصریح کرد:  تاکنون دستمزد شادی به طور کامل پرداخت شده است  و تمام مدارک نیز موجود است.

وی در خصوص  جذب مربی خارجی در تیم ملی  اظهار داشت:  با توجه به مشکلات مالی فدراسیون با مربیان رشته  های مختلف قطع همکاری شد و مسئولان کمیته  ملی المپیک  و وزارت ورزش  به ما اعلام کردند که توان پرداخت این مبالغ را مربیان خارجی نداریم.

شادمان یا دآور شد:  پیش از این هدایت تیم ملی  بر عهده گانیو شفرت بود اما با توجه به اینکه وی به دانش خوبی در این  رشته برخوردار نبود به همین  دلیل با هدف افزایش سطح شادی ما در این مدت با چند مربی سطح بالا نیز مذاکره کردیم تا این قایقران با یک مربی سطح بالا تمرینات خود را دنبال کند اما با توجه به اینکه تیم ملی   تا پایان سال مسابقاتی را در پیش ندارد به همین دلیل  ما در نظر داریم از سال آینده  یک مربی خارجی سطح بالا  را به خدمت بگیریم.

سرپرست کميته روئينگ درخصوص  برپایی اردوهای آماده سازی تیم ملی گفت:  در حال حاضر ما از چند استان برای برپایی اردوهای آماده سازی  بازدید کردیم و در نظر داریم با شناسایی چند استان اردوهای آماده سازی تیم های ملی  را در استانهای مختلف برگزار کنیم تا تنوعی در تمرینات قایقرانان ایجاد شود.

شادمان تاکید کرد:  مازندران یکی از مکان های مناسب برای برپایی اردوهای آماده سازی در فصل تابستان است به همین دلیل  ما در نظر داریم از این پس تمرینات تیم ملی در فصل تابستان را در این استان برگزار کنیم.

وی گفت: همچنین یکی از برنامه های ما آماده سازی  تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بوده که قرار است خرداد ماه سال آینده در سمرقند ازبکستان برگزار شود./مح
برچسب ها: سرپرست ، مدارک ، خصوص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار