استاندار قم درگردهمايي شوراهاي امر به معروف و نهي از منكر ادارات و نهادهاي استان قم، لزوم اهتمام جدي دستگاه ها به گسترش و ترويج اين دو فريضه الهي را خواسنار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، كرمرضا پيريايي اظهار كرد: گسترش همه جانبه و فراگير امر به معروف و نهي از منكر در جامعه اسلامي، نيازمند عزم و مشاركت همگاني است.
وي با بيان اين كه اقامه امر به معروف و نهي از منكر به عنوان يك ضرورت ديني، همواره بايد مورد توجه قرار گيرد، افزود: كليات طرح ترويج و اشاعه اين دو فريضه در سطح ادارات و نهادهاي استان، تهيه شده كه اجراي موثر و كارآمد آن مستلزم همكاري دستگاه هاي اجرايي است.
استاندار قم لزوم اهتمام جدي مديران و اعضاي شوراهاي امر به معروف و نهي از منكر دستگاه ها را نسبت به احياي اين دو فريضه مهم و اساسي يادآور شد و گفت: نبايد دستگاه ها به بهانه هاي مختلف از پرداختن به اين كار بزرگ و ارزنده ديني و فرهنگي غفلت كنند.
پيريايي با تاكيد بر ضرورت دقت در گزينش و انتخاب اعضاي شوراهاي امر به معروف و نهي از منكر ادارات، تصريح كرد:کسی که می خواهد نسبت به این فریضه الهی ادای دین کند، باید خودش اعتقاد قلبی به این امر داشته باشد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.