به گزارش
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علي حکيم جوادي رئيس سازمان فناوري اطلاعات ايران با بيان مطلب بالا در جمع خبرنگاران گفت: ايجاد نمايشگاه مجازي براي نخستين بار در نمايشگاه الکامپ به خاطر روان بودن جريان اطلاعات برجسته ترين ويژگي نمايشگاه الکامپ مي باشد.
وي افزود: هدف از برگزاري اين نمايشگاه اطلاع رساني و ايجاد ارتباط بين شرکت کنندگان و بازديدکنندگان مي باشد و اينکه چگونه مي توان اهداف برگزاري نمايشگاه هاي بين المللي را با استفاده از تکنولوژي روز در دسترس استفاده کنندگان قرار داد.
وي افزود: اين تفکر ما را بر آن داشت تا با طراحي، ساخت و برگزاري باشگاه مجازي الکامپ گامي بلند را در اين زمينه برداريم.
وي ادامه داد: در باشگاه مجازي الکامپ برگزار کننده مي تواند با کمترين هزينه يک مجموعه نمايشگاهي را برگزار نمايد که هزينه شرکت در آن براي شرکت کنندگان با نمايشگاه واقعي قابل مقايسه نبوده و همچنين مدت زمان و نوع اطلاع رساني نيز از هر لحاظ بيشتر از يک نمايشگاه واقعي مي باشد.
وي گفت: در باشگاه مجازي الکامپ با استفاده از تکنولوژي روز و اينترنت مي توان اطلاعات مربوط به شرکت کنندگان را براي هميشه و به صورت مجازي در اختيار متقاضيان قرار داد./س