سرپرست هیئت تنیس روی میز اصفهان گفت: من به خاطر مصلحت ورزش و جوانان مملکتم به کسی باج نخواهم داد.

مهدی تکابی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: پس از ماجراهایی که برای تیم ذوب آهن پیش آمد از سمت سرپرستی هیئت تنیس روی میز استعفا دادم ابتدا استعفای کتبی خود را برای مدیر کل وزارت ورزش و جوانان استان فرستادم، استعفای شفاهی ام را نیز به محمد زارع پور (رئیس فدراسیون) اعلام کردم اما هیچ کدام از آنها با استعفایم موافقت نکردند.

وی افزود: برای انتخابات رئیس هیئت تنیس روی میز هم قصد نداشتم کاندید شوم اما بالاخره در آخرین لحظات ثبت نام کردم.

تکابی درباره علت این موضوع عنوان کرد: باعث تأسف است کسانی که در ابتدا جزو حامیان من بودند اکنون از من باج مي خواهند. مثلاً می خواهند به خاطر خواسته های آنها بازیکنانی را کنار بگذارم یا مطابق میل آنها رفتار کنم اما من نمی پذیرم و نمی توانم زیر بار این حرف ها بروم.

وی خاطرنشان کرد: من مدت 20 یا 25 سال بازیکن تنیس روی میز بودم و همیشه سعی کرده ام سالم رفتار کنم یکی از افتخارات من این است که مخالفانم هم از من تعریف می کنند من نمی خواهم دین کسی بر گردنم باشد اکنون پیش وجدانم شرمنده نیستم و دوست دارم همین روند را ادامه دهم.

سرپرست هیئت تنیس روی میز اصفهان با بیان اینکه نمی خواهد بسیاری از مسائل پشت پرده را بر زبان بیاورد درباره مشکلات تیم باشگاهی ذوب آهن اصفهان گفت: اصفهان در ورزش تنیس روی میز پتانسیلی دارد که در هیچ جای دیگر این کشور وجود ندارد، متأسفم که باید بگویم علت منحل شدن تیم ذوب آهن بدهی های این باشگاه نبود، درست است که ما آبرو داری کردیم و مسائل مالی را بزرگ کردیم، کسانی قصد داشتند این تیم را نابود کنند حقیقت این است که آنها فقط منافع خود را در نظر می گیرند و دلشان برای تنیس روی میز کشور نمی سوزد.

تکابی تأکید کرد: در مدتی که سمت سرپرستی تنیس روی میز اصفهان را برعهده داشتم هیچ کس حتی یکبار از من سوال نکرد که عملکرد فنی تو چگونه بوده است همه دنبال مسائل دیگری بودند اما من اعلام می کنم که مستقل هستم و از هیچ جایی حمایت نمی شوم نمی خواهم حق را نادیده بگیرم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه جامعه تنیس روی میز کشور به بلوغی رسیده است که همه تشخیص می دهند که چه کسی دنبال منافع شخصی خود است و چه کسانی در ظاهر برای این ورزش دل می سوزانند و در پنهان به آن خیانت می کنند.

تکابی مدعی شد: من اکنون به جایی رسیده ام که محمد زارع پور (رئیس فدراسیون) از مدتها قبل به آن رسیده و صحبت هایی را مطرح کرده بود و واقعاً از این شرایط به تنگ آمده ام.

سرپرست هیئت تنیس روی میز اصفهان درباره انتخابات هیئت و کاندید شدنش برای رسیدن به عنوان ریاست هیئت بیان کرد: دلم نمی خواست در انتخابات کاندید شوم اما اکنون که این اتفاق افتاده است به عنوان یک آدم فنی و با هدف کمک به این ورزش به صورت مستقل و بدون هیچ حمایتی در انتخابات شرکت می کنم اگر رأی هم بیاورم به کسی باج نخواهم داد و روند فعالیت های کنونی ام را ادامه می دهم اما اگر مسئولان من را نمی خواهند و به من هر وقت بگویند برو کنار می روم اما تا هستم نمی گذارم حقوق افراد پایمال شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار