طرفداران ملت فلسطین در شیکاگو سخنرانی رئیس سابق رژیم صهیونیستی را قطع کرده و او را "جنایتکار جنگی" خواندند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از النخیل، فعالان طرفدار ملت فلسطین در شیکاگو سخنرانی "ایهود اولمرت" رئیس سابق رژیم صهیونیستی را قطع کرده و او را جنایتکار جنگی خواندند.
این فعالان با سر دادن شعارهایی از دادگاه بین الملل خواستند تا اولمرت را به جرم کشتار صدها فلسطینی بی گناه محاکمه کند.
پایگاه اینترنتی شبکه 10 رژیم صهیونیستی نیز با تایید این خبر نوشت: طرفداران فلسطین با سر دادن شعارهایی در صدد برآمدند تا سخنرانی اولمرت که پیرامون "روند صلح در خاورمیانه" بود را قطع کنند. با دخالت نیروهای امنیتی فعالان مذکور در جایی دیگر تجمع کرده و پلاکاردهایی ضد اولمرت را به بالای دست بردند و او را جنایتکار جنگی خواندند.
این پایگاه اینترنتی افزود: یکی از تظاهر کنندگان که توانست به سالن سخنرانی وارد شود به سوی اولمرت رفت و از او پرسید: "از اینکه در جنگ اخیر خود 1500 فلسطینی را قتل عام کردی چه احساس داری؟!" او با طرح این سؤال اولمرت را "جنایتکار جنگی" خواند و لزوم محاکمه او را فریاد زد. اما با دخالت پلیس امنیتی فرد معترض دستگیر و به بیرون رانده شد.
گفتنی است، این دومین بار است که سخنرانی اولمرت در شیکاگو با یک چنین وضعی روبرو می شود، وی یکبار دریگر در سال 2009 و در همین شهر با یک چنین اعتراضاتی مواجه شده بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار