مدیر عامل منطقه آزاد اروند از تلاش مضاعف سازمان منطقه ازاد در راستای تكمیل هر چه سریع تر زیرساخت های مورد نیاز در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند خبر داد .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ 'محبت رییسی' گفت: سایت صنعتی خرمشهر با مساحت سه هزار و600 هكتار و داشتن 36 واحد صنعتی فعال ،نیازمند امنیت بیشتر است.

وی اظهار داشت:با توجه به درخواست های مكرر صنعتگران و در راستای افزایش ضریب امنیتی ، از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری با مذاكراتی كه با نیروی انتظامی خرمشهر صورت پذیرفت در سه شیفت مختلف امنیت سایت صنعتی تامین می گردد.

رییسی افزود:كلیه خیابان ها و بلوارهای اصلی سایت صنعتی با نصب تابلو نام گذاری شده و این امر موجب جلوگیری از سردرگمی مراجعه كنندگان به شركت های مستقر در سایت صنعتی شده است .

وی با اشاره به تلاش مضاعف منطقه آزاد اروند برای تكمیل زیرساخت ها افزود:با پیگیری های بعمل آمده با شركت شهرك های صنعتی استان خوزستان در دو فاز مختلف پروژه آسفالت و ترمیم معابر سایت صنعتی مورد مطالعه قرار گرفته و عملیات اجرایی فاز اول آن آغاز شده است .

مدیر عامل منطقه آزاد اروند از راه اندازی خط اتوبوس رانی در مسیر سایت صنعتی تا مركز شهر خرمشهر با همكاری شهرداری این شهرخبر داد و افزود:عملیات احداث ایستگاه های اتوبوس در حال انجام و تكمیل می باشد .

وی گفت:عملیات اجرایی ساخت 10 سوله مجهز با اعتبار 40 میلیارد ریال در مجتمع صنعتی منطقه آزاد اروند آغاز شده است .

مدیر عامل منطقه آزاد اروند با اعلام اینكه این سوله ها در راستای حمایت از سرمایه گذاری صنعتی ساخته می شوند ،گفت : سرمایه گذاران با استفاده از این سوله ها كه برای واحدهای صنعتی طراحی ، نیازسنجی و تجهیز می شوند می توانند با سرعت بیشتری نسبت به راه اندازی كارخانه خود اقدام كنند.

رییسی گفت :پیش از این هشت سوله از مجتمع صنعتی منطقه آزاد اروند مورد بهره برداری قرارگرفت كه هم اكنون درآن چهار شركت كه در زمینه تولید گوشی تلفن همراه ، بسته بندی و عمل آوری ماهی و میگو ، كنسرو و خشكبار در حال فعالیت هستند.

وی اظهار داشت:در مجموع 13 میلیارد ریال در این مجتمع سرمایه گذاری شده است كه این امر موجب اشتغالزایی 85 نفر بصورت مستقیم شده است .

رییسی همچنین از جمع آوری زباله و نخاله برداری در سایت صنعتی منطقه آزاد به منظور ارتقا وضعیت زیست محیطی منطقه خبر داد .

وی افزود: با توجه به تكمیل زیر ساخت های اینترنت در سایت صنعتی خرمشهر كلیه شركت ها و كارخانجات مستقر در سایت صنعتی خرمشهر می توانند با ارائه تقاضا به مدیریت صنایع سازمان و پرداخت هزینه اشتراك از سرویس اینترنت پرسرعت استفاده نمایند . /ع
برچسب ها: تکمیل ، اهداف ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.