عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: در حالي که کشورهاي غربي و آمريکا در برابر تهاجمات گسترده به مناطق مظلوم دنيا سکوت مي‌کنند،‌ کشور ما را بي هيچ دليلي متهم به فعاليت‌هاي ضد حقوق بشري مي‌نمايند.

عباسعلي منصوري آراني نماينده مردم کاشان، آران و بيدگل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران ، در واکنش به گزارش ديگري از احمد شهيد پيرامون عدم رعايت حقوق بشر در ايران گفت:‌ بعد از انقلاب اسلامي شاهديم افرادي تحت عنوان حقوق بشر مسائلي را مطرح مي‌كنند که در دنياي غرب شاهد آن هستيم.

وي در ادامه تصريح کرد: اينکه گروهي غرب را مهد دموکراسي و آزادي مي‌دانند و در کنار آن شاهد زندان گوانتانامو و سخت‌ترين شكنجه‌ها وتبعيض نژادي ميان سياه و سفيد هستيم، قابل هضم نيست.

عضو  کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس سکوت کشورهاي غربي در برابر حمله رژيم صهيونيستي به حماس را نمونه بارز حرکت ضد حقوقي بشري دانست و اظهار داشت: در حالي که کشورهاي غربي و آمريکا در برابر تهاجمات گسترده به مناطق مظلوم دنيا سکوت مي‌کنند چگونه کشور ما را بي هيچ دليلي متهم به فعاليت‌هاي ضد حقوق بشري مي‌نمايند؟

نماينده مردم کاشان،‌ آران و بيدگل همچنين افزود: پارلمان جمهوري اسلامي که در شهرهاي کوچک ممکن است نماينده نداشته باشد در ميان اقليت‌هاي مذهبي که تنها تعداد کمي جمعيت دارند، نماينده دارد و اين از احترام به حقوق تمام مردم در اين کشور حکايت مي‌کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بشر ، غرب ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار