هفته هفتم رقابتهای لیگ قهرمانان مردان اروپا که باشرکت 24 تیم و در 4گروه شش تیمی در کشورهای مختلف اروپایی در حال پی گیری است طی روزهای پنجشنبه و شنبه دنبال خواهد شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛فردا پنجشنبه مورخ 1391/9/9 در همین چهارچوب سه مسابقه برگزار می شود که در حساس ترین آنها هامبورگ آلمان میزبان رئال آدمیر لئون اسپانیا خواهد بود . هامبورگیها در بازی رفت هم 28 بر 26 موفق به شکست حریف نامدار خود شده اند . در دیگر بازیهای این روز هم چخوفسکی روسیه صدر نشین گروه نخست برای اطمینان از صعود به جمع شانزده تیم نیاز مبرمی به برد مقابل پارتیزان صربستان داردوبه نوعی  تکرارپیروزی بازی رفت با حساب 38بر31 در اندیشه بازیکنان این تیم خوش تکنیک روس است . در آخرین مسابقه پنجشنبه مصاف کنستانتای رومانی و ساوهوف سوئد را شاهد خواهیم بود.

اما روز شنبه 1391/9/11 هفته هفتم با انجام پنج مسابقه ادامه خواهد یافت که شاید بازی تیم ایمان جمالی یعنی MKB مجارستان مقابل ژلژه پیوووارنای اسلوونی برای ما از جذابیت بیشتری برخوردار باشد. این بازی برای نماینده مجارستان جنبه تشریفاتی را دارد ، چرا که قبل ازاین دیدار با شش پیروزی پی در پی  صعود این تیم به مرحله حذفی مسجل شده است.

سایر مسابقات شنبه به قرار زیر است :

 سن پترزبورگ  روسیه                      ولنژه اسلوونی

بارسلونا  اسپانیا                             شاف هاووزن سوییس

پیک زگد مجارستان                         زاگرب کرواسی

متالورگ  مقدونیه                            چامبری ساویو فرانسه
/با
برچسب ها: هندبال ، اروپا ، مدعیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار