قهرمان فرمول 1 اعلام کرد: هرگز تیم ردبول را به قصد پیوستن به تیم فراری در سال 2012 ترک نخواهد کرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری روئیترز،  سباستین وتل که روز شنبه توانست سومین عنوان متوالی قهرمانی در رقابت های  اتومبیل رانی فرمول 1  را از آن خود کند اعلام کرد: به شدت به تیمش  ردبول پایبند است و فکر پیوستن به هیچ تیم دیگری را در سر نمی پروراند.
 
در حال حاضر مفاد دقیق قرار داد وتل با رد بول  مشخص نیست اما این راننده ی آلمانی اعلام کرد در حال حاضر  تا سال 2014 در قرار داد  همکاری با این تیم خواهد بود از آنجا که  مدیر تیم فراری اعلام کرد که این راننده ی 25 ساله به راحتی  می تواند در کنار فرناندو آلونسو مسابقه دهد.
شایعات پیرامون پیوستن وتل به فراری  افزایش یافته است اما وتل این شایعات را رد کرده و می خواهد عضوی از رد بول بماند.

وی در این ارتباط گفت: همانطور که شما بهتر می دانید من تا سال 2014 در قرار داد همکاری با رد بول هستم و این موضوع سبب می شود تا من به شدت به این تیم پایبند باشم و فکر هر تیم دیگری را از سر خارج کنم.
 
وی در ادامه افزود: من از آنچه توانسته ام بدست آورم در قرار داد همکاری با رد بول هستم  و این موضوع سبب می شود تا من به شدت به این تیم پایبند باشم و فکر هر تیم دیگری را از سر خارج کنم .

وی در ادامه افزود: من از آنچه توانسته ام بدست آورم در رد بول بسیار خوشحال و راضی هستم به همین دلیل هیچ دلیلی برای فکر کردن به دیگر تیم ها نمی بینم موقعیت من در این تیم عالی است و موفقیتی که  کسب کرده ام  بی نظیر است.
 این در شرایطی ست که قرار داد ماسابا فراری پایان سال بعد خاتمه می یابد.
 
آلونسو نیز که تا به حال 2 عنوان قهرمانی جهان را در پرونده ی خود قرار داده است تا پایان سال 2016 با تیم ایتالیائی فراری قرار داد دارد.
وتل  در ارتباط با سومین عنوان قهرمانی خود گفت: آخرین عنوانی که بدست آوردم از همه سخت تر  بدست آمده چرا که آلونسو مرا با فاصله ی بسیار کمی در کورس قهرمانی دنبال می کرد و این کار مرا در این دوره بسیار سخت و دشوار کرد در مجموع احساس می کنم این سخت ترین تورنمنت برای من بوده است./مح
برچسب ها: پایبند ، زنی ، وتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار