مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، با تبیین تاثیر محرم بر جامعه اسلامی، گفت: زنده داشتن یاد و خاطره نهضت امام حسین (علیه السلام)، الهام بخش روح انقلابي و ستم ستیزي ملت های آزاده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام كریم سرافراز، در جمع عزاداران امام حسین و امام سجاد (علیهما السلام) در شهركرد، اظهار داشت: زنده داشتن نهضت عاشوراء، موجب ترویج مكتب قیام و انقلاب در برابر طاغوت‏ها و تربیت كننده و پرورش دهنده روح حماسه و ایثار است.

وی افزود: عزاداري براي اهل بیت (ع)، موجب احیاي یاد و نام ایشان شده و نفوذ ناپذیري امت از تأثیرات و انحرافات دشمن را به همراه دارد.

حجت الاسلام سرافراز تصریح كرد: استعمارگران برای از بین بردن روحیه استكبارستیزی ملت های اسلامي در تلاشند و در این راستا، به دنبال ایجاد گسست فرهنگی مسلمانان با تاریخ پر افتخار صدر اسلام هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری ، عزاداري برای امام حسین (علیه السلام) و یاران باوفای آن حضرت را بیانگر پیوند عاطفي مردم با مظلوم انقلابگر و اعتراض به ستمگر اعلام كرد و افزود: به بیان شهید مطهری؛ گریه بر شهید، شركت در حماسه اوست. /ب

برچسب ها: نهضت ، عاشورا ، امام حسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.