معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح های مهر ماندگار بخش بهداشت و درمان در این استان، به طور متوسط، 25 درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حمید رئیسی گفت: توسعه بیمارستان لردگان یكی از طرح های مهر ماندگار دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری است كه برای تكمیل آن 56 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی، اجرای فاز دوم بیمارستان آموزشی درمانی آیت اله كاشانی شهركرد را از دیگر طرح های مهرماندگار عنوان كرد و اعتبار مورد نیاز برای تكمیل آن را 50 میلیارد ریال برشمرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری افزود: برای توسعه بیمارستان لردگان در سال 89 از سهم اعتبارات ملی سه میلیارد و 610 میلیون ریال و سال گذشته نیز 13 میلیارد و 560 میلیون ریال اعتبار مصوب شد.

رئیسی گفت: برای اجرای فاز دوم بیمارستان آیت اله كاشانی در سال 89 از اعتبارات ملی 10 میلیارد و 829 میلیون ریال و سال گذشته 35 میلیارد و 116 میلیون ریال مصوب شد.

وی گفت: برای تجهیز بیمارستان لردگان، 45 میلیارد ریال و بیمارستان آیت اله كاشانی شهرکرد، 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رئیسی، ساخت بیمارستان 220 تختخوابی بروجن را از دیگر طرح های مهر ماندگار بخش بهداشت و درمان استان چهارمحال و بختیاری عنوان كرد و گفت: 110 میلیارد ریال اعتبار برای تكمیل و بهره برداری این طرح نیاز است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری، اجرای طرح بیمارستان های چلگرد و مالخلیفه را از دیگر طرح ها برشمرد و افزود: برای هر كدام از این طرح ها 35 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رئیسی گفت: ساخت مراكز بهداشتی درمانی شهرهای بن، سامان و شلمزار نیز در ردیف طرح های مهرماندگار قرار گرفته و برای هر كدام از آنها هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز است./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.