شاگردان مانوئل پرتغالی به اندیشه کسب هشتمین پیروزی در لیگ برتر به دیدار ملوان بندرانزلی در ورزشگاه تختی این شهر می روند؛ دیداری که پیروزی در آن برای دو تیم حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه هر آنچه می خوانید اخباری است که از حواشی اردوی سرخ پیش از این دیدار به گوش می رسد.


 
*گفتگوی کریمی و رویانیان قبل از سفر به مالزی  
 
جادوگر فوتبال ایران که جزو کاندیداهای کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2012 آسیا است ایران را به مقصد کوالالامپور ترک کرد تا شاید بهترین بازیکن قاره کهن شود در همین رابطه پیش از سفر علی کریمی جلسه ای بین او و رویانیان برگزار شد و مدیرعامل این تیم آخرین حرف ها را با بازیکن شماره 8 تیم خود در میان گذاشت و برای این بازیکن در آستانه این انتخابات آرزوی بهترین ها را کرد.


 
*تدبیری از نوع علی کریمی  
 
به بهانه حضور علی کریمی در بین سه بازیکن برتر قاره کهن، حسین هدایتی که رابطه نه چندان خوبی با رویانیان دارد در یک حرکت شائبه برانگیز به این بازیکن هدیه با ارزشی تقدیم کرد تا هم هدیه ای به کریمی داده باشد و هم طعنه ای به رویانیان زده باشد.
 
در واکنش به این اقدام مدیرعامل از جادوگر خواست این هدیه را نپذیرد و چرا که خودش هدیه با ارزش تری برایش درنظر گرفته است. در این میان کریمی اعلام کرد هدیه هدایتی را به مدیر برنامه سابقش هدیه می دهد تا هم هدیه را پذیرفته باشد هم از دوست سابقش تقدیر کرده باشد و به رویانیان بگوید هدیه هدایتی را برای خودش نخواست.
 
   

*تمهیدات ویژه سرخ پوشان برای دیدار با ملوان
 
پیروزی در دیدار عصر چهارشنبه مقابل بندر انزلی هدفی است که پیرمرد پرتغالی و شاگردانش به دنبال آن هستند . بر همین اساس رویانیان و اطرافیانش که نمی خواهند در این بازی بازنده باشند، تمهیداتی ویژه اندیشیده اند تا اسیر حاشیه هایی نشوند که خواسته یا ناخواسته برای سرخ پوشان ایجاد می شود.
 
همین عوامل باعث شده تا از رزرو هتل گرفته تا سایر مسائل با حساسیت ویژه بررسی شود، پرسپولیسی ها اعتقاد دارند پیش از این بازی تماس هایی مشکوک با سرخ پوشان تهرانی حاصل شده تا پرسپولیس بازنده این دیدار شود.


 
*فوتبالی ها رأی به شکست پرسپولیس دادند

شاید برایتان جالب باشد که بخوانید هواداران فوتبال در آستانه دیدار پرسپولیس و ملوان بندر انزلی رأی به شکست تیم صاحبنام تهرانی داده اند. داستان از این قرار است که یکی از سایت های فعال در یک نظرسنجی از کاربران خود خواسته نتیحه این دیدار را پیش بینی کنند که 71 درصد رأی به پیروزی ملوان دادند، 37 درصد هم پیش بینی کرد شاگردان مانوئل برنده این بازی هستند و یک درصد هم تساوی، حاصل حضورشان در نظرسنجی بود؛ حال باید  منتظر بود و دید پیش بینی کدام گروه درست از آب در می آید؟

 

*ناراحتی سید جلال از برخی رسانه ها  
 
طی روزهای گذشته برخی از مطبوعات نوشته بودند سیدجلال حسینی که اهل بندرانزلی است به عمد سه اخطاره شده است تا مقابل تیم همشهریان خود به میدان نرود. این اتفاق که دور از اصل حرفه ای گری در ورزش است به مذاق مدافع ملی پوش پرسپولیس خوش نیامده و در گفتگویی که با خبرنگار باشگاه خبرنگاران انجام داد از این نوع برداشت اظهار ناراحتی کرد و به خاطرنوشتن چنین مطالبی برخی از مطبوعات را به باد انتقاد گرفت.


 
*وعده پرداخت پاداش ویژه به پرسپولیسی ها
 
رویانیان نمی خواهد تیمش مقابل تیم هدایتی شکست بخورد به همین خاطر از کادر فنی تیم خود خواسته است تیم را به قصد پیروزی و کسب هر سه امتیاز راهی میدان انزلی کند.
به همین خاطر به مانوئل وعده داده در صورتی که پرسپولیس پیرورز این هفته باشد پاداش ویژه ای را به او و شاگردانش پرداخت خواهد کرد؛ البته هنوز در مورد مبلغ این پاداش حرفی به بیرون درز پیدا نکرده است.


 
*احمدزاده نگران آمادگی خط پرسپولیس
 
پرسپولیس تهران عصر چهارشنبه هشتم آذر در انزلی به مصاف شاگردان محمد احمدزاده می رود . هر 2 تیم با نیت کسب هر سه امتیاز پا به میدان می گذارند اما موضوعی که کمی سرمربی ملوان را نگران کرده است آمادگی بالای مهاجمان تیم صاحبنام تهرانی است چرا که آنها در 4 بازی اخیر خود موفق شده اند 12 بار دروازه حریفان را باز کنند ( 6 گل پیکان، 2 گل راه آهن، یک گل مس کرمان و سه گل به ذوب آهن ) که اگر این آمادگی در بازی به بدشانسی تبدیل نشود مدافعان اهل انزلی روز سختی پیش روی خواهند داشت./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار