پیشکسوت باشگاه استقلال در ارتباط با بازی استقلال مقابل فولاد خوزستان گفت: استقلال با وجود مصدومیت بازیکنان و تعطیلی لیگ به شرایط آرمانی خوبی رسیده است و قطعاً در این بازی خوب ظاهر شد.

غلامحسین مظلومی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: استقلال با وجود مصدومیت تعدادی از بازیکنان و تعطیلات پیش آمده در لیگ  به شرایط آرمانی خوبی رسیده است و پیشرفت قابل توجه ای دارد.

وی افزود: وجود مشکلات مالی در تیم مانع از انگیزه بازیکنان در تمرینات نشده است و آن ها با روحیه به تمرینات خود ادامه می‌دهند و کادر فنی سعی دارد که ضعف های تیم را بپوشاند.

مظلومي بیان کرد: فولاد یکی از تیم های خوب لیگ است که در این فصل خوب ظاهر شده است با هدایت کادر فنی با تجربه شرایط را برای بازی خوب و جوانمردانه درمقابل استقلال خواهد داشت و قطعاً جنگنده و پرتلاش بازی خواهد کرد، به هر حال بازی های لیگ جایی برای از دست دادن فرصت ها نیست، و استقلال هم با وجود مهره های ارزشمند خود در این بازی پیروز خواهند شد.

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: استقلال در این فصل آسیایی بسته شده است و قلعه نویی مهره های خوبی را در اختیار دارد و استقلال در ادامه رقابت ها با اختلاف هفت- هشت امتیاز قهرمان لیگ خواهد شد.

مظلومی در آخر بیان کرد: اگر بحران مالی در استقلال از بین برود و انرژی مثبت را مدیران استقلال به تیم بدهند، قطعاً قهرمان خواهیم شد./مح

برچسب ها: مظلومی ، استقلال ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار