همزمان با فرا رسيدن ماه حزن و اندوه، ماه پيروزي خون بر شمشير، محرم؛ هر چه هست و هر كه هست قلب‌ها مغلوب حزني عالم‌گير مي‌شود. هندو، مسيحي و هر غير مسلمان ديگري كه فقط يك بار عزاي سيد الشهدا(ع) را به چشم ديده باشد؛ مي‌داند كه دور از انسانيت و شرف و آزادگي است كه در آن ايام شور و نشاط براي عزاداران برپا كند!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، امسال و در ايام دهه اول محرم كه ماه غرورآفريني و عزتمندي شيعيان و آزادگان جهان است، شبكه بهايي مسلك «من و تو» با پخش مراسمات رقص و پايكوبي و ميگساري سعي در لجن‌پراكني به عزاداران و اصل واقعه مصيبت بار عاشوراي حسين(ع) داشت. با توجه به مدعاي مسئولان و صاحبان اين شبكه آنها سعي دارند ضمن تخريب چهره و وجهه سبك زندگي اسلامي و ايراني، يك الگوي سكولار و لاقيد را به مخاطبان خود كه عمدتاً ايراني هستند ارائه كنند. در مرام و مسلك نحله‌هاي مذهبي، اعم از منحرف و غير‌منحرف، كمتر فرقه‌اي را مي‌توان مانند بهايي‌ها و وهابي‌ها پيدا كرد كه براي تأييد خودشان دست به نفي و تخريب چهره ديگر مذاهب بزنند.
در اين مراسم كه از شبكه «من و تو» و در ايام دهه اول محرم پخش شد، ضمن ترويج و تسري سبك ازدواج غربي، پايكوبي و رقص چاشني اين برنامه در حالي براي مثلاً مخاطب ايراني پخش شد كه سراسر ايران عزادار و معزاي عزيز فاطمه(س) بود.
هر‌چند غيرت ايراني و اسلامي مردم متدين و امام حسيني كشورمان در تنافر آشكار با اينگونه رجاله‌بازي‌هاي بهاييان است، اما اين شيطانك‌هاي ملون در مقام مقايسه با ديگر شبكه‌هاي معاند نظام جمهوري اسلامي، گوي ضلالت و خباثت را در اين زمينه ربوده‌اند. هر چند از قدما نقل است كه «سگ زرد برادر شغال است» اما بسياري از اين شبكه‌هاي معاند حداقل به منظور عوامفريبي و سياست رسانه‌اي گول زننده اربابانشان هم كه شده هرگز چنين اقدامات توهين‌آميزي را انجام نمي‌دهند. اما نكته مهم و قابل اعتنا در چنين اتفاقاتي براي برخي مخاطبان داخلي اينگونه شبكه‌هاي منحرف و ضاله اين است كه در ايام و احوالي كه همه دوستداران و دلدادگان اباعبدالله الحسين(ع) چه مسلمان و چه غير‌مسلمان، در عزاي شهادت بهترين خلق گريان و محزون هستند، متوليان اين گونه شبكه‌ها به مخاطبانشان همچون مجلس يزيد شادي و رقص و شراب توصيه مي‌كنند.
شايد اگر در داخل كشور كسي به اينگونه شبكه‌ها متعرض بشود، به دليل درون نظام بودن يا با آوردن هزار راه و بيراه سعي در تخطئه آن گفتار مي‌شود، اما زماني كه شبكه «من و تو» بدون هيچ ابا و پروايي سعي مي‌كند به باورها و احساسات مذهبي ميليون‌ها عاشق و دلباخته امام حسين(ع)در سراسر دنيا توهين كند، هيچ نيازي به روشنگري و آوردن دليل براي مضرات اينگونه شبكه‌ها نخواهد بود. چرا كه حماقت و شقاوت اينان «أظهر من الشمس في أوسط السماء» است.
برچسب ها: وبگردی ، محرم ، من و تو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار