کنفرانس خبری فولاد خوزستان - استقلال تهران؛

فرکی: می‌خواهیم به رده های بالای جدول صعود کنیم/قلعه نویی: به الگوهایي مثل سپاهان و فولاد نیاز داریم

کنفرانس خبري تيم هاي فولاد خوزستان و استقلال تهران امروز 7 آذر برگزار شد که در پي آن سرمربيان دو تيم به سوالات خبرنگاران حاضر در محل نشست پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسین فرکی در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال تهران به خبرنگاران گفت: هم اکنون پس از 7 بازی که نتایج خوبی گرفتیم به استقبال بازی استقلال آمده ایم و امیدواریم که این روند رو به رو رشد خود را در مقابل استقلال حفظ کنیم و با 3 امتیاز دست پر تهران را ترک کنیم.


وی ادامه داد: می‌خواهیم از رده های ششم و هشتم بالاتر بیایم و به همین دلیل بازیکنانم انگیزه بالایی برای پیروزی مقابل استقلال دارند تا به صدر جدول صعود کنیم.

فرکی در مورد مصدومان فولاد خوزستان در بازی با استقلال تأکید کرد: شهاب کرمی از بازی با استقلال محروم بوده و مدافع برزیلی مان نیز مصدوم است و در چند هفته اخیر اصلاً بازی نکرده است.

سرمربی کنونی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد جدایی اش از نفت تهران گفت: دو فصل خوب را با نفت تهران داشتم که این نتایج فقط به خاطر تلاش مجموعه نفت تهران بود که حاشیه های انتقال به اراک، تیم را وارد حاشیه کرد؛ تلاش کردیم که نفت تهران هویت جدیدی را در فوتبال ایران داشته باشد.

وی در پایان گفت: جدایی به دلیل مسائل شخصی بود که دوست داشتم در محیط جدیدی به فعالیت خود ادامه دهم و تجربیات جدید بدست بیاورم.


قلعه نویی: به الگوهایي مثل سپاهان و فولاد نیاز داریم

سرمربی استقلال در گفتگو با خبرنگار ما قبل از بازی مقابل فولاد خوزستان افزود: ما نقاط ضعف حریف را بررسی کرده ایم و در این مدت کم روی نقاط ضعف تيم تمرین کردیم اين در حالي بود که با این شرایط آب و هوای بسیار بد وقت زیادی را برای تمرین نداشتیم ولی در همین وقت کوتاه روی نقاط ضعف تیم  فولاد کار کرده ایم.

وی افزود: تیم فولاد در خط میانی خود بسیار پر قدرت است و برای شکست دادن، بايد مانع پيشروي هافبک هاي اين تيم شويم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال اظهار داشت: تیم های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان یکی از بهترین تیم های بازیکن ساز هستند و برای پیشرفت فوتبال، تمامی تیم ها باید به مانند این 2 تیم برنامه ریزی کنند.

قلعه نويي تصریح کرد: تیم فولاد روند رو به رشدی را داشته و توانسته در هفته های آخر خود را به سمت بالای جدول بکشاند که این شرايط از یک تیم منظم خبر می‌دهد و بازي با فولادي ها بسیار سخت است.

همچنین قلعه نویی گفت: برگزاری جام حذفی در این شرایط برای  تیم ما بسیار سخت و دشوار است با برگزاری جام حذفی تعطیلات نیم فصل را هم از دست می‌دهیم، ولی با تمام این مشکلات با تمام قوای خود بازی های این جام را برگزار خواهیم کرد.

قلعه نویی در ادامه افزود: باید از کشورهای همسایه مثل ترکیه و کشورهای مطرح در فوتبال حرفه ای الگو برداری کنیم تا بتوانیم مانند آن ها حرفه ای عمل کنیم و فوتبال حرفه ای داشته باشیم.

قلعه نویی تصریح کرد:  استقلال نقاط ضعف بسیاری دارد که باید با جذب کردن بازیکنان مناسب این نقاط ضعف را تقویت کرد.

در خصوص جذب بازیکن با مشاور های خود صحبت هایی را انجام داده ایم و برای جذب آن ها تلاش بسزایی خواهیم کرد ولی در این آشفته بازار  اسم این بازیکنان را اعلام نخواهم کرد.

قلعه نویی گفت: در مورد جذب کردن عباس محمد رضایی هیچ اطلاعی ندارم و فقط شایعاتی را در این مورد شنیده ام.

وی افزود: با توجه به مشکلات مالی فراوانی که داشتيم نتوانستیم به شرایط آرمانی خود برسیم ان شاالله در نيم فصل دوم نقاط ضعف تيم را برطرف کرده و بهتر از نيم فصل اول کار مي کنيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: با آمدن جباری و جانواریو خط میانی استقلال قوی خواهد شد که این امر بسیاری از مشکلات استقلال را حل مي کند./مح


برچسب ها: استقلال ، کنفرانس ، فرکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار