در کنفرانس خبری پیش بازی نفت تهران و سایپای البرز؛

ابراهیم زاده: نتیجه لازم را نگیرم خودم می‌روم/تقوی: با انگیزه بالاي بازیکنانم، به دنبال نتایج بهتر هستم

نشست خبري پيش از بازي تيم هاي نفت تهران و سايپاي البرز امروز 7 آذر برگزار شد که در پي آن سرمربيان اين 2 تيم به سوالات خبرنگاران حاضر در محل پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درکنفرانس خبری پیش از بازی هفته شانزدهم مقابل سایپای البرز به خبرنگاران گفت: سایپا تیم قدرتمندی در رده مدیریت، مربی گری و بازیکن است که در دوازدهمین دوره لیگ برتر بازیکنان خوبی را در تیم خود جای داده است هم اکنون نیز در راه پنجم جدول قرار دارد.

وی ادامه داد: سایپا نقاط قوت زیادی دارد که در حمله آن ها سرعت بالای تهاجمی دارند که سعی داریم با خط میانی خود این قدرت آن ها را از کار بیاندازیم.

ابراهیم زاده در مورد محرومان و مصدومان مقابل سایپا گفت:‌ تنها مصدوم ما مهرآزما است که به بازی سایپا نخواهد رسید ولی یعقوب کریمی نیز به خاطر یک حرکت بچه گانه در بازی استقلال از این بازی محروم است و تعجب من به خاطر صادر کردن رأی کمیته انضباطی است که باعث محرومیت کریمی شده است.

وی ادامه داد: یعقوب کریمی باید در بازی سایپا بازی می‌کرد و دیر اعلام شدن رای کمیته انضباطی باعث عدم بازی کریمی شده است و هنوز نمی‌دانم که چرا کریمی نباید برای تیم ما در مقابل سایپا بازی کند.

ابراهیمی زاده در مورد عدم باخت و قطع همکاری با نفت تهران تأکید کرد: نفت تهران در هفته های نخست نتایج خوبی را بدست آورد کسب این نتایج در هفته ها ی اخیر ضعف در تیم ماست و اگر تیم نفت تهران نتیجه لازم را نگیرد خودم از این تیم خواهم رفت.

*مجتبی تقوی: با انگیزه بالاي بازیکنانم به دنبال نتایج بهتر هستم

بر اساس اين گزارش، مجتبی تقوی سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: دو تیم نفت و سایپا تیم های هستند که برای نتیجه گیری به یک زمین مرغوب و صاف احتیاج دارند نداشتن یک تیم خوب برای مسابقات لیگ برتر کیفیت بازی های ما پایین آورده است.

وی ادامه داد: تیم نفت تهران روند خوبی را در لیگ این فصل داشت و این تیم از بازیکنان جوان و خوبی برخوردار است که چند سال در کنار یکدیگر بازی کرده اند.

تقوی خاطر نشان کرد: شناخت خوبی از تیم فوتبال نفت تهران پیدا کرده ایم احتمالاً در بازی فردا چند بازیکن خود را نخواهیم داشت که هنوز مشخص نیست که به بازی با نفت برسند ولی اگر لازم بدانم در این بازی از جوانن تیم استفاده خواهم کرد.

سرمربی سایپای البرز تأکید کرد: طبق برنامه ای که هدف گذاری کرده بودیم پیش می‌رویم و حتی جلوتر از برنامه های خود هستیم ولی بازیکنانم برای بدست آوردن رتبه های بهتر جدول لیگ برتر انگیزه زیادی دارند که در نیم فصل به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهیم./مح

برچسب ها: کنفرانس ، البرز ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار