سردار حق‌طلب به باشگاه خبرنگاران خبر داد

جمع‌آوري 100هزار اثر درباره شهداي جنگ تحميلي

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس از جمع‌آوري 100هزار اثر درباره شهداي دفاع مقدس خبر داد و گفت: سازمان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس به دنبال زنده نگه داشتن ياد و خاطرات رزمندگان است.

سردار حق‌طلب در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه سازمان حفظ آثار و نشر دفاع مقدس با دو عمل عمده به دنبال زنده نگه داشتن ارزش‌هاي رزمندگان است اظهار داشت: حفظ آثار رزمندگان به معناي زنده نگه داشتن تمام خاطراتي است كه در ميان آن‌ها بوده و ما تاكنون  100هزار برگ وصيت‌نامه، خاطره و دست‌نوشته از شهداي هشت سال دفاع مقدس را جمع‌آوري كرده‌ايم.

وي ادامه داد: جمع‌آوري اين آثار به اين دليل صورت گرفته که آثار رزمندگان از گزند و حوادث به دور باشد تا به عنوان منبعي براي آيندگان، مورد استفاده قرار گيرد.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس، تلاش‌هاي اين سازمان را در راستاي زنده نگه داشتن ياد و خاطرات رزمندگان دانست و افزود: كتاب مي‌تواند ابزاري مناسب براي حفظ آثار رزمندگان باشد.

سردار حق‌طلب با بيان اينکه كتاب بهترين و مفيدترين وسيله براي حفظ آثار رزمندگان دفاع مقدس محسوب مي‌شود، خاطرنشان كرد: سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس، از مؤلفان و ناشران دفاع مقدس حمايت مي‌كند تا در راستاي انتشار كتاب‌هايي با محتواي مناسب گام بردارند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سردار ، نشر ، آْثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار