فرماندار اهر گفت : باید خبرنگاران و اصحاب رسانه ، خود را به فن آوری روز دنیا مجهز نمایند و بازبان رسانه به مقابله با رسانه های استکباری برخیزند و تحقق این امر در گرو ارائه ساز و کارهای عملی، برنامه های کارشناسی شده و فنی جهت مقابله با آنهاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، صديقي امروز در جمع خبرنگاران ، با اشاره به تبلیغات زهراگین دشمنان نظام و انقلاب در رسانه های استکباری شبکه های ماهواره ای و سایت های اینترنتی تبیین و تشریح اهداف وآرمانهای انقلاب اسلامی به دنیا را موجب خنثی شدن توطئه آنها دانست و این رسالت مهم و اساسی را در گرو تلاش همگانی بخصوص تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی ذکر کرد.

وی، از تلاش خبرنگاران در طول 8 سال دفاع مقدس یاد کرد و افزود: خبرنگاران در دوران دفاع مقدس با جنگ رسانه ای خود و اطلاع رسانی مناسب پیروزی ها و رشادتهای رزمندگان اسلام را به گوش جهانیان رساندند. امروز نیز با تلاش مضاعف در حوزه فرهنگی و جنگ نرم توطئه جدید و در عین حال پیچیده دشمنان را ناکارآمد نمایند.

فرماندار اهر، تعهد، تخصص، ایمان و وجدان کاری، تعصب به حرفه و مردمی بودن را از ویژگی‌های خبرنگار خواند و افزود: برای خبرنگار فقط حرفه‌ای بودن کافی نیست بنابراین جلب و جذب اعتماد مردمی می‌تواند به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه معنوی هر خبرنگار باشد.

وی گفت: خبرنگاران باید در راستای انعکاس اخبار و رویدادها همه جوانب را رعایت کنند زیرا بیان مسائل و مشکلات مردم بخشی از وظایف خبرنگاران است که باید با انتقاد سازنده همراه باشد./س

برچسب ها: خبرنگاران ، فن آوری ، مجهز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.