معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: یکی از شاخه‌های اقتصادی بسیج، اقتصاد مقاومتی است که در این راستا بسیج باید با مطالعه دقیق از شرایط اقتصادی کشور و جهان و پیش‌بینی‌های کارشناسانه خود یک برنامه مدونی را در تحقق این موضوع مهم در کشور انجام دهد.

لطف‌الله فروزنده در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور اظهار داشت: با توجه به این که بسیج تمام ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی از جمله داشتن شجاعت،‌ خودباوری و تلاش در رسیدن به هدف را در خود جای داده است، می‌توان نقش این دو را در کنار یکدیگر نقشی اساسی و محوری در تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور دانست.

وی افزود: داشتن برنامه متناسب با هدف که از فرهنگ بسیجی نیز به شمار می‌رود از جمله نقاط مثبتی است که می‌تواند در تحقق اقتصادی مقاومتی کمک کرده و آن را همواره رو به جلو به حرکت درآورد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه بسیج نیز همواره در پیشرفت اقتصادی کشور نقش مثبتی را ایفا کرده است، تصریح کرد: یکی از شاخه‌های اقتصادی بسیج، اقتصاد مقاومتی است که در این راستا بسیج باید با مطالعه دقیق از شرایط اقتصادی کشور و جهان و پیش‌بینی‌های کارشناسانه خود یک برنامه مدونی را در تحقق این موضوع مهم در کشور انجام دهد.

فروزنده افزود: تمام مقدمات این برنامه و طرح عظیم ابتدا باید در مراکز راهبردی بسیج مطرح و با بحث و تبادل‌نظر در این خصوص وارد فاز اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت نیز علاوه بر برنامه‌ها و طرح‌های عظیم خود در تحقق اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌ها حمایت و پشتیبانی کرده و برای پیشبرد آن حرکت می‌‌کند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: فروزنده ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار